84 Reacties

één jaar geleden

Reactie op suusss.

Gaat dit serieus nog beter worden?! Het lijkt alsof het met de dag erger wo ...
Heb je niet ook de 4 maanden slaapregressie erbij?!

één jaar geleden

Reactie op Dvhil

Heb je niet ook de 4 maanden slaapregressie erbij?!
Jaa daar zitten we voor ons gevoel ook al honderd jaar in 😩😭 Vannacht weer vanaf 2 uur alleen maar huilen. Weer samen geslapen, maar dat ligt niet echt comfortabel..

één jaar geleden

Reactie op suusss.

Gaat dit serieus nog beter worden?! Het lijkt alsof het met de dag erger wo ...
Oh dit is zo herkenbaar! Vannacht was het hier ook weer feest... elk uur huilend wakker en niet weg kunnen leggen in bed. Hij heeft ook op mij geslapen, voel me net overreden door een vrachtwagen😅 hoop dat de komende weken snel voorbij zijn en hij weer normaal gaat slapen... je bent niet alleen! 😘😘

één jaar geleden

Zijn er ook al mensen weer uit deze sprong/regressie? Hier is het nu ruim 6 (£{*#%\!) weken gaande en nog elke nacht lijkt het erger te worden. Van één naar twee, naar 3, 4, 5 voedingen of zoals afgelopen nacht een uur voeden tot hij echt goed slaapt en dan een uur slaap kunnen pakken… hoe lang gaat dit nog duren? We zijn onderhand echt gesloopt…. :(

één jaar geleden

Hier nu 3 weken opweg. Hazeslaapjes overdag en savonds de slaapjes kunnen koppelen. Iedere 30 tot 45 min wakker. Tot een uur of 2200 uur. Hierna elke 2 a 3 uur wakker voor een voeding en ongeveer zo elk uur voor de speen. We zijn moe..... Soms heb ik echt het idee dat dit nooit meer overgaat en dit het nieuwe ritme is. De voedingen overdag zitten wel 3 a 4 uur tussen.

één jaar geleden

Volgens mij gaan we hier ook richting sprong 4 of de slaapregressie 😴 het gaat in ieder geval snel de verkeerde kant op qua slapen. De afgelopen 3 dagen wordt die steeds vroeger wakker. Als dit nog 3 dagen doorgaat hoeft die niet eens meer naar bed 🙈 Maar wat ik mij afvraag.. ik lees hier veel over snachts vaker voeden. Hoeveel geven jullie nu dan? (Flesvoeding). Snachts en in totaal per dag? Wij zitten al op 6 voedingen van 150 a 180 (meestal 4x180 en 2x150) omdat hij overdag om de 3 uur wil eten. Zolang die snachts goed slaapt redden we het met 6, maar als die snachts ook om de 3 uur komt dan gaat het wel uit de hand lopen. Dat kan best een paar dagen met een sprong maar als het echt 4 weken gaat duren dan ben ik bang dat die heel dik gaat worden haha 😜

één jaar geleden

Reactie op An_1992

Volgens mij gaan we hier ook richting sprong 4 of de slaapregressie 😴 het ...
Ze dronk hier 4x 180+6 ( 7 /10:30/ 14:30 / 18:00 ) tijden afhankelijk van slapen hoor. En ik deed al heel lang 's nachts 90. Op advies van kraamzorg/diëtist. Om verschil in dag en nacht duidelijk te houden. Maar opeens heeft ze daar niet meer genoeg aan. Ben in paar dagen eerst naar 120 gegaan. Toen 150 en nu maar gewoon de 180 gedaan. Maar nu kwam ze opeens om 04:45 en heeft de fles niet leeggedronken maar ging erna ook niet meer slapen.

één jaar geleden

Ze is hier dus nog niet vaker gekomen, maar heeft veel meer honger dan eerst

één jaar geleden

Reactie op An_1992

Volgens mij gaan we hier ook richting sprong 4 of de slaapregressie 😴 het ...
Wij dachten dus ook dat ze honger had rond 4/5 uur. Toen op advies van de slaapcoach haar droomvoeding niet gegeven om 22:00 en gewacht wanneer ze dan wel zou komen. Rond 1 uur was dit. Ze heeft toen 180 gekregen en was rond 4/5 weer wakker. Hierdoor konden we uitsluiten dat dit geen honger was. Zo moet je maar tegen die tijd kijken of dit het geval is. Soms geven we der toch voeding, want dan is ze zo over de toeren dat het enige is om haar rustig te krijgen. Dan ook 90 ivm de nacht.

één jaar geleden

Ik ben ook heeel benieuwd naar de verhalen van ouders die deze vreselijke periode al achter de rug hebben😊 wij zijn inmiddels 2 weken onderweg

één jaar geleden

Reactie op suusss.

Gaat dit serieus nog beter worden?! Het lijkt alsof het met de dag erger wo ...
Het wordt beter! Houd vol!! Hier nu de afgelopen 3 nachten weer doorgeslapen 🥳 Maar het kan ook zijn dat dit ff een opleving is en dat het vannacht weer helemaal klote gaat, maar hij heeft wel even bewezen dat hij het nog kan.

één jaar geleden

Hier vannacht ook tot half 5 geslapen. Halleluja ik was me een partijtje blij 😅😅😅😅

één jaar geleden

In de app staat nog 19 dagen te gaan kan de tijd wel vooruit kijken. Maar ik heb er nu ook nog een ziek kind bij dus dat maakt het dubbel zo moeilijk even. We vallen van het ene probleem in de andere pfff

één jaar geleden

Reactie op Dvhil

Ze dronk hier 4x 180+6 ( 7 /10:30/ 14:30 / 18:00 ) tijden afhankelijk van s ...
4.45 is geen beste tijd om op te staan nee. Hier was die om 4 uur wakker maar gelukkig wel nog van 5.30 tot 8.00 weer geslapen dus dat was een meevaller. Scheelt dat je al op 'maar' 4x 180 zat. Dan heb je wel wat extra ruimte als ze ineens slecht gaan slapen. Wij geven wel altijd max 150 in de avond en nacht en overdag dus 180. Eerst gaf ik snachts vaak 90 of 120 om inderdaad het verschil te houden (en omdat die al genoeg krijgt) maar tegenwoordig valt die ook vaak niet gelijk meer in slaap en dan viel die na anderhalf uur weer in slaap en werd hij alsnog na een half uur wakker met honger. Dus dan liever 150 en nog wat slapen. Maar als die straks alsnog zo veel wakker gaat worden en niet meer wil verder slapen zonder voeding dan ga ik wel weer over op 90ml per keer in de nacht want kan hem moeilijk 8x 150 a 180 gaan geven 🙈 Eerst maar eens afwachten hoe het gaat de komende weken.

één jaar geleden

Reactie op Sjaan2022

Het wordt beter! Houd vol!! Hier nu de afgelopen 3 nachten weer doorgeslap ...
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd de ellende? 🙈 Ik ben maar een klein beetje jaloers hoor 😋

één jaar geleden

Reactie op suusss.

Hoe lang heeft het bij jullie geduurd de ellende? 🙈 Ik ben maar een klein ...
Maar 3 weken. En dan maar omdat ik lees dat sommige al langer bezig zijn. Overdag is nog een drama, maar als de nachten goed zijn neem ik de dagen voor lief (bijna aan het werk dan istie voor opa en oma 😅). Ik hoop dat het zo blijft bij ons en dat het voor jullie snel over is 🤞

één jaar geleden

Ik vraag mij af of het niet te maken heeft met groeiende tandjes onder het tandvlees. Los van het feit dat ie gewoon niet slaapt tussen 1:00 en 5:00. Moet ie vanaf uur of drie ook vreselijk huilen ergens om. Hij heeft zichtbaar pijn. Kunnen krampjes zijn maar vraag het me af. Kan ook oorpijn zijn. Hij zit vaak aan zijn oor te krabben. Maar goed wellicht dus tandjes?

één jaar geleden

Reactie op An_1992

4.45 is geen beste tijd om op te staan nee. Hier was die om 4 uur wakker ma ...
Wat doe je dan als hij zo'n tijd niet slaapt. Gewoon laten liggen?

één jaar geleden

Hier is het eindelijk voorbij na ruim 2 weken. Houd vol 💪🙃 Ik heb gelukkig weer mijn lachebekje terug.

één jaar geleden

Reactie op Dvhil

Wat doe je dan als hij zo'n tijd niet slaapt. Gewoon laten liggen?
Er naast liggen en mij irriteren dat hij niet slaapt haha 🙈 Ja op dat tijdstip laat ik hem wel liggen ja. Soms leg ik hem naast mij in bed en dan gaat mijn vriend naar de bank zodat hij genoeg ruimte heeft (of ik naar de bank in het weekend). Als het na 6 uur is dan wil ik er nog wel eens uitgaan met hem. Dat is eigenlijk beter want dan gaat die meestal heel lief naar mij lachen en dan heb ik hem alles gelijk vergeven 😜 Maar vaak laat ik hem liggen omdat hij niet huilt maar gewoon wat aan het kletsen is of met zijn handjes aan het spelen. Als hij dan in slaapt valt in bed dan slaapt hij vaak nog wel een paar uur. Overdag doet hij alleen slaapjes van 45minuten dus is het wel belangrijk dat hij een lange nacht maakt.