4 Reacties

4 maanden geleden

Herkenning hier! Wij leggen hem nadat ie zich meldt en iets heeft gedronken wel terug in z'n bed. Hij mag er echt pas om 6 uur uit, maar hij slaapt niet meer dan. Hij huilt niet, hij kletst en speelt vooral. Maar ik heb geen idee hoe we dit doorbreken... We gaan hem op z'n verjaardag een slaapwekker geven, misschien dat dat iets helpt.

4 maanden geleden

Hier ook precies hetzelfde, al is ie z’n hele leven al vroeg, maar was ook een tijd 6/6:30, nu weer stipt 5 uur. In combinatie met een pasgeboren baby heel leuk 🙃 zijn soms vanaf half 4 wakker doordat ze elkaar opvolgen. Ik heb dus helaas geen tips, maar lees graag mee 😅 (is overigens ook altijd een slechte slaper geweest, lijkt altijd een hekel te hebben aan slapen, ik denk dus zodra hij denkt van oké ben weer genoeg uitgerust hij er ook direct klaar mee is).

4 maanden geleden

Reactie op MargotN

Herkenning hier! Wij leggen hem nadat ie zich meldt en iets heeft gedronken ...
Deze hebben wij ook gekocht als laatste red middel haha.. gaan hem vanavond inzetten ben benieuwd.

4 maanden geleden

Hier ook herkenbaar, toevallig is ons zoontje ook van 20-8. Middagdutjes lukken niet meer, 's nachts om de paar uur wakker en standaard vroeg pfff. Wij hebben ook slaaptrainer gekocht maar heeft nog geen positief effect. Ik hou me er maar aan vast dat alle andere fases (of regressies) ook over zijn gegaan 🙏.