8 Reacties

2 jaar geleden

Je hebt van plaats in een bosje bloemen zo'n bosje thee of koffie. Net wat ze drinkt.

2 jaar geleden

Zo iets
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Of dit

2 jaar geleden

Oordoppen

2 jaar geleden

Of ook leuk.. alle kids op de opvang een pushballon geven met rijst erin. Dit doe ik vrijdag bij t afscheid van mijn kleine 😈

2 jaar geleden

Mijn zoontje werd vorige week 4 en nam afscheid van de peuterspeelzaal. Ik heb een bloempotje met hem geverfd en een zakje met bloemzaadjes in gedaan. Koste geen drol (potje 90cent en zaadjes 80 cent ofzo). Dan kan je je eventuele bon oid ook leuk in verwerken.

2 jaar geleden

Onze kleine zat twee maanden op de opvang voordat die locatie dicht ging en ook de leukste vaste juf afscheid nam. Hij zat in de groep de Bijtjes, dus ik had met hem een bijtje geknutseld. Hier kwam de tekst bij 'Bedankt dat ik jouw bijtje mocht zijn'. Ook gaf ik er nog een chocoladereep bij met een zelfgemaakte wikkel eromheen. De juf kreeg van alles van die kleintjes maar dit zelfgemaakte bijtje vond ze zichtbaar het allerleukst en gaf ook aan dat ze het erg leuk vond en het zo erg waardeerde dat ik er 'zoveel tijd' aan had besteed om zelf iets te maken.

2 jaar geleden

laat je kind iets maken voor de juf iets knutsellen en werk het af met bv een kop met juf er op of mercikes zijn altijd lekker