8 Reacties
3 jaar geleden
Wat zegt het consultatiebureau? Ik zou bij consultatiebureau doorverwijzing vragen naar het ziekenhuis als je je zorgen maakt. En heel raar dat de huisarts niet wil dat je langs komt. Normaal luisteren ze dan even naar de longen of die mooi schoon zijn en kijken ze even in de oortjes. Zo veel moeite is dat niet hoor... Wij waren er laatst omdat mijn zoontje koorts had, we waren binnen 5 min weer weg🤷🏻♀️
3 jaar geleden
Hoi, onze kleine hoest ook al 3/4 maanden en erg verkouden. Wij hebben van onze huisarts een pompje gekregen die wij om de 4 uur moeten geven. Het helpt wel iets! Misschien kan je dat aankaarten bij je dokter? En gewoon eisen dat je langs wilt komen! Liever 1 keer te vaak dan 1 keer te weinig. Beterschap met je kleintje ❣️
3 jaar geleden
Ik ben toevallig hiervoor gisteren naar de huisarts geweest. Deze heeft allereerst naar haar longetjes geluisterd. Daar was niets mis mee. Volgens onze huisarts kan het niet dat onze dochter zolang moet hoesten vanwege een virus. Dat zou een paar weken kunnen duren dan weer afnemen om vervolgens opnieuw te beginnen. Volgens haar kan het een vorm van reflux zijn als vooral gehoest wordt in de nacht en na de fles. Wij gaan nu kijken of het afneemt door haar voeding iets te verdikken. En het bed aan een zijde hoger zetten.
3 jaar geleden
Hier ook hoesten al een aantal maanden. Mijn dochter heeft dit rond de 6 weken oud ook al circa 2 maanden (misschien wel langer gehad). Longetjes zijn schoon daarom ga ik er vanuit dat het nu ook weer goed gaat komen. Vervelend is het wel, het houdt haar wakker en af en toe moet ze van het vele hoesten spugen.
3 jaar geleden
Herkenbaar. Sinds wij een puffer hebben gaat dit zoveel beter en hebben wij ook de grootste gedeelte van de nacht weer rust ☺️
3 jaar geleden
Heel herkenbaar…..rond het stoppen met de borstvoeding bij 3,5 maand gaan hoesten, verschillende keren bij de huisarts en.CB geweest, bleef maar hoesten, zelf iom homeopaat overgestapt op geitenmelk van nanny care en daarna verminderde het aanzienlijk. Toen ze later wel weer een virus oppikte en weer langdurig bleef hoesten eindelijk een pufje van de huisarts gelegen