3 Reacties

10 maanden geleden

Hier gaat het ook makkelijker als papa het doet, maar hier komt het echt door verlatingsangst. Dat is extremer bij mij. Het is hier dan beter om beneden al “afscheid” van hem te nemen en dat hij dan al even boven is met papa en dan op bed gelegd wordt door hem. Ik probeer mij maar op het lieve aspect dat hij zo graag bij wil zijn te focussen, want eerst voelde het heel slecht dat hij wel bij mij ging huilen en bij mijn vriend een stuk minder. Maar, inmiddels weten we ook dat we hem eventjes moeten laten, hij stopt na een minuut of 2 wel met huilen en gaat dan over op zeuren.

10 maanden geleden

Ik geef nog wel borstvoeding, maar hier is het ook echt huilen als ik haar wegleg. Eerst bleef ik erbij zitten tot ze sliep, maar nu geef ik altijd een kus en een aai over dr bolletje en dan zeg ik :” slaap lekker lieveling. “ en dan loop ik de kamer uit. Voordat ik in onze eigen slaapkamer (de kamer ernaast) de babyfoon heb gepakt, is ze al stil en slaapt ze vaak al. (Het lijkt wel alsof ze niet wil slapen als ik erbij ben, maar als ik weg ga er ineens aan toe geeft). Als papa haar weglegt is het helemaal geen drama. Dan is ze gwn stil, draait op dr buik en valt in slaap.

10 maanden geleden

Reactie op Paula0101

Ik geef nog wel borstvoeding, maar hier is het ook echt huilen als ik haar ...
Gaan we hier ook maar proberen.. dank!