7 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruikt een klein open bekertje om te oefenen. Straks voor onderweg zo'n 360 graden beker. https://www.bol.com/nl/nl/p/munchkin-miracle-360-trainer-cup-oefenbeker-blauw/9200000039806634/

3 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt bij het eten altijd een bekertje water trouwens (open) of als hij in bad zit om te oefenen. Voor de rest gewoon nog borstmelk uit de tiet 馃榿

3 jaar geleden

Open beker en de 360 graden beker. Die laatste heb ik gewoon van etos eigen merk. Beide oefen ik tijdens fruithapje

3 jaar geleden

Ik ben met 6 maanden begonnen met een tuitbeker voor water en lauwe thee. Eerst moest ze er niks van hebben, maar ze snapt het nu eindelijk. Wij hebben een tuitbeker van de Hema, daar zit een anti-lek systeem in die je er makkelijk af kan halen (heb ik er nu afgehaald omdat ze niet snapte dat ze uit die beker kon drinken, dus dan druppelde het vanzelf naar binnen). Ik heb gekozen voor een tuitbeker zodat ze in ieder geval alvast de beweging snapt. Had eerste paar dagen zo鈥檔 360 graden beker geprobeerd, maar daar snapte ze helemaal niks van 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op HappyMom2225

Ik ben met 6 maanden begonnen met een tuitbeker voor water en lauwe thee. E ...
Bij mijn eerste zoontje geleerd dat het begrijpen van zo'n 360 beker echt onwijs lang kan duren 馃榿

3 jaar geleden

Reactie op Whatififly

Bij mijn eerste zoontje geleerd dat het begrijpen van zo'n 360 beker echt o ...
Haha ik vind zelf zo'n 360 graden beker ook ingewikkeld drinken hoor 馃ぃ Wij hebben er wel zo een maar ze snapt t nog niet zo. Ze wil ook vaak graag uit onze glazen drinken dus dat oefent ze ook 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Pipo092

Haha ik vind zelf zo'n 360 graden beker ook ingewikkeld drinken hoor 馃ぃ Wi ...
Heb er zelf ook even uit gedronken om te testen hoe t nou werkte馃槄馃槆