7 Reacties

3 jaar geleden

Ik vond dit zelf ook vaag. Bij mij in het pakket zit een lang blauw plastic zeil van 180. Maar die is denk echt voor als je thuis wilt bevallen. Heb nu voor breken van de vliezen 1 grote onderlegger in bed liggen en dan een doos met 10 stuks onderleggers van 60x60, die je dan voor in de auto of de bank ofzo gebruikt? Ingewikkeld 馃槄 ik volg..

3 jaar geleden

Ik heb bij mijn 1ste bevalling een vuilniszak in de auto gelegd. Niet nodig gehad mijn vliezen werden in het ziekenhuis gebroken

3 jaar geleden

Tip: bij de action heb je voor honden ook 'plasmatjes'. 10 stuks voor nog geen 2 euro. Ik heb in elke auto en naast mijn bed zo'n matje liggen.

3 jaar geleden

Mijn man heeft een waterdichte autostoel hoes besteld 馃槄 en voor de zekerheid hebben we van die absorberende matjes (zitten ook in je kraampakket) maar je kan ze ook als puppytrainingspads kopen bij de action

3 jaar geleden

Ik heb gewoon een vuilniszak in de auto. Ook ergonomisch ideaal als je met (of zonder) wee毛n in de auto moet gaan zitten. De zak maakt dat je makkelijker draait.

3 jaar geleden

Reactie op Ccc18

Tip: bij de action heb je voor honden ook 'plasmatjes'. 10 stuks voor nog g ...
Hier ook de plasmatjes voor de hond gebruikt haha

3 jaar geleden

Reactie op dueinaugust

Mijn man heeft een waterdichte autostoel hoes besteld 馃槄 en voor de zekerhe ...
Die absorberende matjes zijn dan denk ik wat ze in mijn pakket "onderleggers" noemen.