6 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb al 4 x gevlogen met mijn dochter (heen en terug 8 x dan :p) vanaf het begin geen autostoel meegenomen. Ik heb het ook maar 1 x gezien dat iemand een maxi cosi mee had. Ik hield haar gewoon op schoot vast met een gordeltje die je van de stewardess krijgt.

2 jaar geleden

Wij zijn momenteel op kos. De oudste is 2,5jr en de jongste 13mnd. Vorig jaar ook geweest, toen was de oudste net 1 en de jongste nog niet geboren. Beide keren gewoon bij ons op de stoel. Had wel een draagzak mee voor in het vliegtuig. Beide keren gebruik van gemaakt. En een (oude) buggy voor op het vliegveld

2 jaar geleden

Wij hebben ook nog nooit een autostoel meegenomen met het vliegtuig. Hopen binnenkort weer te gaan vliegen met2 jonge kinderen(bijna3 en 14 maanden)

2 jaar geleden

Wij verblijven nu in Marokko met onze zoon van 14 maanden. Dit is de derde keer dat we hebben gevlogen. De eerste 2 keer hebben we een kinderwagen afgegeven bij de koffers. En geen auto stoel meegenomen. Hier hadden we op Bonaire vreselijk spijt van omdat de kinderstoel voor de auto daar waardeloos was. Geen eisen aan stoelen en geen eisen aan kinderwagens behalve dat je hem in moet kunnen klappen. Hij heeft geen eigen stoel en zit bij ons op de schoot. Nu hebben we de autostoel meegenomen afgegeven bij speciaal vervoer en de kinderwagen meegenomen tot aan het vliegtuig. Ideaal. Draagzak als backup ook bij me.

2 jaar geleden

Geen antwoord op je vraag 馃檪, maar wij reizen heel veel en hebben de Jetkids by Stokke gekocht. Als je dan een extra stoel boekt kan je kindje lekker op de Jetkids liggen. Wij hebben dan wel lange vluchten, dus 't geld wel waard.

2 jaar geleden

Toen de oudste bijna 2 was, zijn wij wezen vliegen met hem. Aangezien hij absoluut geen schootzitter is, stoel geboekt voor m. Dan moet je dus wel een maxi cosi oid meenemen, voor in t vliegtuig. Hebben we verder die vakantie niet nodig gehad, dus dat was best zonde. Maar goed, 1 locatie, dus je zet m ergens in de hoek en neemt m op t eind weer mee terug