11 Reacties

4 maanden geleden

Hier exact hetzelfde.. leuk dat ze willen ontdekken natuurlijk.. maae eens 5 minuutjes rustig stil zitten zou wel leuk zijn 🫣

4 maanden geleden

Hier ook hoor! Ik had vorig zomer het badje opgezet toen kroop mevrouw er al op bijna de kop in 😅 al moet ik wel zeggen met een boekje kan ze dan wel weer goed rustig zitten. In een restaurant gebruik ik vaak een filmpje 🙈

4 maanden geleden

Hier met onze 2 meiden ook geen moment rust😅 erg leuk dat ze lekker ontdekken en alles willen proberen natuurlijk, maar soms wel pittig voor ons😊

4 maanden geleden

Hier ook hetzelfde. Vandaag een dagje Efteling, en hij heeft dus ook een bandje om z'n arm met mijn nummer en ik heb het ook nog op z'n schoen geschreven 😅..

4 maanden geleden

Herkenbaar! Ik ben haar weleens kwijt geweest in de dierentuin en op een vakantiepark en in het zwembad loopt zij ook gewoon naar alle baden toe om erin te springen of van glijbanen te gaan... rust is er niet bij 😅 Voor op vakantie hebben wij inderdaad ook een sos-armbandje met ons nummer erop!

4 maanden geleden

Hier ook eentje hoor! Als we uit eten gaan zorgen we altijd dat ze daarvoor flink heeft kunnen bewegen. We zoeken ook altijd een een restaurant waar ze kan bewegen (of met kinderhoek) want de hele tijd stil zitten doet ze niet..

4 maanden geleden

Oke ten eerste: ik ga niet uit eten met kinderen. Ik heb inderdaad geen seconde rust en alsof dat nog niet erg genoeg is zeiken ze altijd dat het eten way een godsvermogen kost niet goed genoeg is voor hun fijngevoelige smaak. Al eten we friet, het is net niet goed genoeg. 🤣 Hier ook 3 kinderen die geen van allen stil zitten. Ik herken voor 1000% je gevoel en je post. Echt omg zo voel ik me nou altijd 😂😂😂😂😂😂😂 echt ongelooflijk he?! Ik snap daar echt niks van. Hoe dan?!?!?!?! Maar dat gevoel blijft hoor. Mijn zoon is van groep 3 teruggezet naar groep 2 omdat hij het stilzitten op een stoel gewoon niet aankon. En m'n dochter moest op een wiebelkussen. De juf zei dat het leek alsof er boter op haar stoel zat omdat ze er steeds vanaf gleed 😆😆 De jongste van net 2 loopt inderdaad ook weg. Klimt in balorig helemaal omhoog in grote kinder gedeelte. Neemt hoogste glijbaan. Springt met grote kinderen op de trampoline in jumpxl. Racete op haar loopfiets of stept de wijk door... ze eet doorgaans ook staand en dansend naast de tafel. 😂 Ik vind kinderen die lang stilzitten ronduit fascinerend.

4 maanden geleden

Hier een dochter van 4.5 en zoontje van bijna 2 en allebei heel ondernemend en avontuurlijk. Zie regelmatig andere ouders kijken zo van 'is dat niet heel gevaarlijk?' als onze dochter weer eens helemaal bovenin een groot speeltoestel is geklommen of als we ons zoontje zelf op een speeltoestel laten klimmen, zonder hem continu vast te houden. 😅 Ze kunnen zich gelukkig ook vaak genoeg heel goed alleen vermaken maar het liefst rennen ze in het rond en we proberen ze daarin veel ruimte te geven. Onze dochter kan daarnaast ook vaak haar eigen plan trekken. Laatst was ze zonder iets te zeggen bij de BSO weggelopen om naar de andere BSO te gaan (in hetzelfde gebouw). Het is vaak best vermoeiend om ze bij te houden en ook spannend maar tegelijkertijd zie ik twee kids die veel durven, al veel kunnen voor hun leeftijd en ook veel zelfvertrouwen hebben en daar gaan ze ongetwijfeld veel baat bij hebben in de toekomst. De tijd dat ze langer rustig aan tafel zitten komt vanzelf wel. Succes met je ondernemende mannetje!

4 maanden geleden

Hier ook ja! Ik ben ook jaloers op kindjes die rustig kunnen eten etc. Maar daar is geen rust voor haha. Soms heeft ze een halve boterham op aan tafel en eet ze de rest tijdens het spelen door. Vooral lastig voor ons denk ik dan maar 😉

4 maanden geleden

Mijn andere zoon was echt bizar rustig toen hij klein was. Met hem konden we altijd uit eten, naar verjaardagen etc. Hij bleef altijd netjes en rustig zitten. Maar deze kleine man blijft nog geen seconden stilzitten😂 We zijn een paar keer uit eten geweest maar dat is echt een uitdaging en doe ik ook niet meer met veel plezier. Dan schaam ik me dood door zn gebrul en we moeten omstebeurt een rondje lopen met m anders is het geen doen. Vroeger ging ik ook vaak naar bungelland, dan zat ik lekker aan een tafeltje te chillen. Maar nu? Zelfs daar ren ik achter m aan! Waar het is misgegaan, geen idee 😂

4 maanden geleden

Yes hier ook! En dat is helemaal hartstikke goed voor de ontwikkeling. Heerlijk ontdekken, ondernemen en experimenteren 🤍