7 Reacties

3 jaar geleden

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Als je met je gezicht boven haar gaat hangen en veel gaat praten en lachen en haar buikje aaien enzo? Doe je dit elke dag een paar keer? Haar van dichtbij aankijken en praten en lachen? Daar gaan babys normaal van lachen

3 jaar geleden

Ik denk niet dat je heel druk hoeft te maken. Ik was vroeger een hele serieuze baby volgens mijn ouders. Dat moet ik ook telkens nu aanhoren als mijn baby lacht. "Jij lachte nooit, altijd serieus of zelfs boos" oke papa ik weet het nu wel😝 Maar blijf lekker proberen en gek doen, wie weet komt het dalijk lekker op gang.

3 jaar geleden

Reactie op Mikjej

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Als je met je gezicht boven haar gaat ha ...
Ik doe dit niet zo vaak wel tijdens het verschonen enzo. Ik heb ook nog een zoontje van 19 maanden en het is best druk. Ze zit veel in draagzak of ligt erbij op het speelkleed.. ze kletst wel en bekijkt ons ook en trappelt. Mijn oudste lachte altijd na de voeding enzo

3 jaar geleden

Reactie op anoniem12345!#

Ik doe dit niet zo vaak wel tijdens het verschonen enzo. Ik heb ook nog een ...
Ah, dan lijkt het wel alsof het gewoon goed gaat met haar! Ik zou het wel meer proberen te stimuleren. Een paar keer per dag (naast het verschonen, maar ook altijd tijdens het verschonen) haar van dichtbij aankijken en naar haar lachen en in verschillende stemmen tegen haar praten, en kusjes geven op haar wangen. Mijn baby lacht altijd als we hem een kusje geven en ook altijd als we tegen hem praten als we hem aankijken van dichtbij enzo

3 jaar geleden

Ik vind mijn jongste dochter nu juist vrolijker dan de oudste. Zij lachte ook bijna nooit, lekker serieus keek ze, wat we ook deden. Is helemaal goed gekomen nu ze een mega ondeugende dreumes is!

3 jaar geleden

Reactie op Mikjej

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Als je met je gezicht boven haar gaat ha ...
Dit is hetzelfde als mijn jongste dochter en dit doe ik regelmatig maar nee hoor... Af en toe wel beetje 'praten' maar verder geen lachje. Ze is vandaag 11 weken

3 jaar geleden

Mijn neefje heeft de eerste 6 maanden geen lach laten zien. Keek altijd heel serieus en bedenkelijk. Na een half jaar alleen maar lachen en nu met 5 jaar nog steeds een hele vrolijke jongen!