11 Reacties

3 jaar geleden

Wij maken onze 1 week oude baby pas na 4 uren wakker mocht ze slapen 😉 komen alsnog op 7 voedingen per dag uit

3 jaar geleden

Ik maak onze baby (4weken) nooit meer wakker. Wanneer ze honger hebben komen ze vanzelf.

3 jaar geleden

Reactie op Celine-25

Ik maak onze baby (4weken) nooit meer wakker. Wanneer ze honger hebben kome ...
Overdag ook niet? Slaapt je baby wel goed in de nacht?

3 jaar geleden

Reactie op Eline1629

Wij maken onze 1 week oude baby pas na 4 uren wakker mocht ze slapen 😉 kom ...
Die van mij is bijna 4 weken oud nu twijfel ik enorm

3 jaar geleden

Reactie op Rumm

Overdag ook niet? Slaapt je baby wel goed in de nacht?
Overdag ook niet nee. Ze heeft een laatste voeding rond 23:30 (wordt ze zelf wakker) en daarna om 4/4:30 en gister zelfs 5:00. Mijn oudste sliep ook met 4 weken al door en deed ik ook niet wakker maken.

3 jaar geleden

Reactie op Celine-25

Overdag ook niet nee. Ze heeft een laatste voeding rond 23:30 (wordt ze zel ...
Oh super zeg ! Normaliter drinkt mijn baby laatste fles rond deze tijdstip maar dan wordt ze om de 2 uur wakker.. hoe heb je dat aangeleerd? Ik heb nacht geen rust meer

3 jaar geleden

Reactie op Rumm

Oh super zeg ! Normaliter drinkt mijn baby laatste fles rond deze tijdstip ...
Geen idee 😆 is gewoon langzaam verschoven. Eerste week was het echt drama, dag en nacht waren echt ingedraaid en na een week ben ik begonnen met snachts niet meer wakker maken en toen is het langzaam zo gegaan.

3 jaar geleden

Reactie op Rumm

Die van mij is bijna 4 weken oud nu twijfel ik enorm
Op advies van de kraamzorg maken we pas bij 4 uren wakker. Mocht dit eens 5 uren zijn dan was dit ook geen ramp vertelde ze 😉

3 jaar geleden

Wow wat goed! Mijn kind (5wk oud nu) gaat om de 2.5-3u wakker in de nacht… zeker pittig met de nachtvoedingen

3 jaar geleden

Mijne is ook 4 weken. Maak haar ook niet wakker, ze meld zich vanzelf

3 jaar geleden

Lekker laten slapen. De kraamzorg adviseerde mij op de laatste dag ook overdag wakker te maken elke 3 uur voor voeden. Ik was soms 3 kwartier bezig met haar wakker maken, daar ben ik gauw mee gestopt. Ze kwam vanzelf binnen de 4 uur en ze groeit als kool dus niks mis mee. Gewoon je gevoel volgen!