8 Reacties
3 jaar geleden
Hoe bedoel je met opschuiven? Ze heeft vandaag pas om 1400 uur een volle voeding gehad vanaf 6 uur smorgens. Heb haar wel om 9 u en 12 u aangelegd maar wilde niet drinken. Ja 3 slokken.
3 jaar geleden
Hier ook een beetje zo, al drinkt hij overdag nog wel redelijk, maar 's nachts ligt hij eigenlijk gewoon naast me en is het open bar. Zelf vermoed ik dat het met sprong 4 te maken heeft. Ik ga ervan uit en hoop dat het een fase is. Ik probeer er niet actief iets aan te doen, kan hem niet dwingen te drinken of 's nachts niet voeden als hij wil drinken. Wel probeer ik overdag vaker aan te leggen, al is het dan maar voor een paar slokken.
3 jaar geleden
Ik ging/ga er ook vanuit dat het sprong 4 icm slaapregressie is of was. Alleen ze dronk eerder overdag ook om de 2 uur en dat ging dan 24 uur door zeg maar (al een week of 4). Nu viel t me ineens op dat ze eigenlijk weinig tot niets dronk overdag en ik er wel de hele nacht mee bezig ben. Natuurlijk wil ik dit liever andersom want ik wil opzich ook wel weer eens slapen 😉. Deze nacht meldt ze zich ook weer ieder uur, waarbij ik haar niet vaker dan 2 uur aan wil leggen en het dus probeer te rekken. Wat uiteindelijk eindigt in huilen en waarbij ik dus de hele nacht weer bezig ben. Schiet niet op. In het donker voeden helpt zeker, maar valt ze ook sneller in slaap waardoor ik dan denk dat ze geen volledige voeding krijgt.
3 jaar geleden
Hier hetzelfde. Jammer dat het cb geen tips heeft ;) je zou toch zeggen dat dit vaker voorkomt. Mijn dochter laat er overdag 4-5 u tussen, idd eerder aanleggen drinkt ze niet of maar een paar slokken. Nu vannacht heeft ze om 23.15 180 cc gedronken, maar komt ze om 2.15 alweer?? Heb t geprobeerd te rekken door te troosten, maar onmogelijk… zo aan het krijsen en sabbelen. Ga nu proberen haar een paar minuten korter te laten drinken, kijken of ze dat pikt en er misschien even lang door slaapt maar dus wel meer honger heeft.
3 jaar geleden
Ik heb gister een lactatiekundige gesproken. En gelijk haar tips uitgeprobeerd. Waaronder meer vette melk geven in de avond door de borst goed leeg te laten drinken. Dus in een blok van 4 uur maar 1 borst aanbieden. In de avond werd ze ieder uur iedere keer wakker. Dus gisteren iedere keer ook aangelegd. Het lijkt wel te helpen want ze is afgelopen nacht maar 2 keer voor een voeding gekomen! En drinkt vandaag ook weer normaal. Dus iedere 3 uur en soms vaker.
3 jaar geleden
Reactie op Belletjhee
Ik ging/ga er ook vanuit dat het sprong 4 icm slaapregressie is of was. All ...
Mijn dochtertje (bijna 4 maanden) deed dit ook de laatste tijd, ik had ook geen idee hoe ik dat moest omdraaien, maar de laatste dagen houdt ze er 's nachts vanzelf steeds weer iets langer tussen en drinkt overdag ook weer goed. Dus ik dacht ook aan sprong/slaapregressie. Maar ik weet niet hoelang het bij jou al duurt?