20 Reacties

één jaar geleden

Dit heeft te maken met de training van het middenrif. Is alleen maar goed hoor als je baby de hik heeft en is niet te vergelijken met ons. Dus maak je daar maar niet druk over

één jaar geleden

Ik merk het ook steeds vaker dat ze de hik heeft en ook langere tijd, niets om je zorgen over te maken dus. Volgens bakerpraatjes betekend hoe vaker de hik hoe groter de kans dat je een ondeugend dondersteentje in je buik draag 🥰

één jaar geleden

Mijn gynaecoloog zei dat ze dat heel graag hoorden, is een teken van foetaal welzijn, teken dat het middenrif goed zijn werk doet

één jaar geleden

Hier ook een baby die minstens één keer per dag de hik heeft in mijn buik. Gulzige baby’s misschien 😁

één jaar geleden

Heel normaal hoor!

één jaar geleden

Had mijn eerste ook enorm veel. Nu merk ik het ook weer vaak. Kan geen kwaad.

één jaar geleden

Ja hoor hier ook. Moet wel zeggen dat de eerste het veel vaker deed. Minimaal 4x op een dag. De 2e merk ik zo ongeveer 2x per dag dat hij de hik heeft. Voelt apart hé!

één jaar geleden

Hier voel ik haar op net dezelfde plaats. Ze ligt ook echt links onderaan... Schattig wel de hik...

één jaar geleden

Hier ook 33+2 en ook meerdere keren per dag. Is hartstikke prima voor de baby, alleen ik vind het strontirritant omdat het zo ritmisch is 🙈

één jaar geleden

Mijne vaak wel 5 keer op een dag 🤔

één jaar geleden

Reactie op Iefjo

Hier ook 33+2 en ook meerdere keren per dag. Is hartstikke prima voor de ba ...
Oh echt hé ik vind het ook geen fijn gevoel haha

één jaar geleden

Heel goed teken! De mijne heeft het minimaal 3 keer per dag en de gynaecoloog ziet dat graag. Betekent dat de longetjes en het middenrif goed getraind worden.

één jaar geleden

Goed om te horen dat mijn baby niet de enige is en dat het alleen maar goed is, bedankt voor jullie reacties!

één jaar geleden

Ja, hier precies hetzelfde. Ook 33,2! 💕

één jaar geleden

Ik vond het eerst zielig maar nu schattig 😂🙊

één jaar geleden

Haha ja die van mij hikt ook opeens heel vaak 🤣 Vind t wel lollig. Maar is eigenlijk niet zo vaak als je je bedenkt dat de maag en blaas continu vullen en legen...

VRIEND

één jaar geleden

Herkenbaar! Is een goede oefening voor de baby staat op internet. Wel vervelend als je probeert te slapen haha

één jaar geleden

Onze baby hikt ook heel vaak! Het is een heel goed teken! Ze drinkt van het vruchtwater en kan zelfstandig slikken. Het is oefenen met slikken en ademen heel goed dus!

één jaar geleden

Is heel normaal. Mijn vorige had dit ook. Toen zij net geboren was had ze ook echt vaak de hik. Helemaal goed gekomen hoor ☺️

13 dagen geleden

Mijn eerste had het en mijn tweede nu ook. De eerste heeft 9 maanden erge reflux gehad. Ik weet niet of de hik hiervan een voorbode had.. maar we hopen het nu niet nog een keer