8 Reacties

茅茅n jaar geleden

Onze zoon doet dit ook. Ja hoe ga je er mee om? Gewoon laten. Het is een baby. Dat snappen mensen in de supermarkt ook wel en zo niet jammer dan :)

茅茅n jaar geleden

Hier ook! Ik moet er vooral om lachen en ja je kan niet anders dan het gewoon laten gebeuren en lekker geluid terug maken. Het is een baby en dus lekker alles laten ontdekken, inclusief de stem 鈽猴笍. Ik zou me totaal niet druk maken om anderen.

茅茅n jaar geleden

Leuk toch! Ik klets gezellig terug en als het 鈥榮 nachts is laat ik hem lekker.

茅茅n jaar geleden

Haha, onze eerste deed dit ook heel erg in fases. Ook nog toen ze 10 maanden was. In een het restaurant op vakantie riep ze continu heel hard 馃槄 was soms best lastig. Het was bij ons telkens maar een paar weken en dan weer een tijdje niet. Heeft volgens mij inderdaad met ontdekken te maken.

茅茅n jaar geleden

Hier ook en ik laat mijn dochtertje even doen, ik lach en speel met haar als ze dat doet 馃槉.

茅茅n jaar geleden

Hier ook. foei wat een gillen kan hij! Ik kan er moeilijk wat aan doen, dus ik laat het lekker zo.

茅茅n jaar geleden

Gewoon laten doen?.. vindt dat alleen maar leuk als babys zo praten. Je kan ze moeilijk de mond snoeren, lijkt me ook niet goed.

茅茅n jaar geleden

Tsja, het is een baby, die maakt geluid 馃槄. Ik zou niet weten hoe ik 'ermee om zou moeten gaan'. Ik vind het juist superleuk en sta midden in de supermarkt lekker tegen mn zoontje terug te kletsen 馃グ