14 Reacties
3 jaar geleden
Oh jeetje wat gek! Er zijn speciale borstvoeding flessen, flessen en spenen die precies op een borst en tepels lijken. Wel duur misschien.
Zou het kunnen dat wat je uit de vriezer geeft melk van wat langer geleden is en dat hij dat anders vind smaken? Of geef je net gekolfde melk wat hetzelfde smaakt? Dan ligt het aan de fles denk ik ja. Ik heb weleens gehoord dat als borstvoeding babys de fles niet pakken het soms wel lukt als ze niks kunnen zien dus bijv iets voor zn oogjes doen? Ik heb er geen ervaring mee verder...
Was gister voor t eerst weer een avond weg maar gelukkig was hij de hele avond aan het slapen dus hij hoefde gelukkig geen flesje
3 jaar geleden
Reactie op Mikjej
Oh jeetje wat gek! Er zijn speciale borstvoeding flessen, flessen en spenen ...
We hebben Philips Avent Natural spenen, idd gemodelleerd naar de borst geloof ik, en die pakt ie dus al heel lang goed.. Het was wel melk uit de koelkast, maar dat is normaal ook niet zo'n probleem. We hebben het al wel in een donkere kamer geprobeerd, maar nog niet met iets voor z'n ogen, dat kunnen we misschien nog wel doen, dankje!
3 jaar geleden
Hij is wel helemaal fit? Mijn oudste pakte de fles niet/slechter als ze ziek was.
Misschien morgen gewoon gaan werken en aangeven dat je live moet voeden? Bij mij op het werk zijn ze vaak heel begripvol. Ik weet niet hoe dat voor jou is natuurlijk.
Of hij weet dat je in de buurt bent en pakt dan de fles misschien niet? En morgen als je 'echt' weg bent wel?
Nou ja ik gok ook maar iets hoor. Snap wel dat je het lastig vindt om te gaan werken. Hopelijk pakt hij hem vandaag nog!
3 jaar geleden
Ik heb hetzelfde! Ineens wil hij geen flesje meer, en vast voedsel gaat er, behalve fruit, ook nog niet echt in. En dat terwijl ik eigenlijk wil afbouwen met borstvoeding. Ik laat hem een paar dagen en probeer het daarna nog eens
3 jaar geleden
Reactie op Carieniepienie
Hij is wel helemaal fit? Mijn oudste pakte de fles niet/slechter als ze zie ...