22 Reacties

4 jaar geleden

Ik was normaal gesproken altijd met Robijn. Ik denk dat ik voor de babykleertjes Neutral koop en op den duur over ga naar Robijn Zwitsal.

4 jaar geleden

Gewoon met de wasmiddel die ik normaal ook gebruik.

4 jaar geleden

Wasmiddel gebruik ik Neutral White en Neutral Colour en als wasverzachter gebruik ik wel Robijn Zwitsal

4 jaar geleden

Voor de babykleding gebruik ik neutral wasmiddel

4 jaar geleden

Ik gebruik altijd een ecologisch was middel ons zoontje heeft ene gevoelige huid... Als wasverzacher al jaren een scheutje azijn... Zacht was.

4 jaar geleden

Ik heb AH Wasmiddel puur gebruikt en ook per kleur gewassen voor de zekerheid. Heb gelukkig niet veel kleding in allemaal verschillende kleuren dus het viel echt mee 🙈

4 jaar geleden

Ik gebruik tegenwoordig wasmiddel van Ecover en heb ook zo'n Eco egg die ik daarnaast ook veel gebruik. De geuren zijn lekker maar wel subtiel. Toevallig wil ik daarom binnenkort deze allergeenvrije wasparfum gaan uitproberen: https://www.thefashionbash.nl/wasparfum-talco-baby-wash.html

4 jaar geleden

Ik gebruik ook ecover. Ik voeg hieraan etherische olie... Mijn man vindt de geur te subtiel...

4 jaar geleden

Ik heb alles van de baby met AH Puur gewassen, wasmiddel en wasverzachter. Verder heb ik zwitsal geurbultjes in de kledingkast liggen, dan ruikt het wel heel lekker.

4 jaar geleden

Reactie op Ine_v_d

Ik gebruik altijd een ecologisch was middel ons zoontje heeft ene gevoelige ...
Ik wil ook een scheutje azijn gaan gebruiken (heb dit nooit eerder gedaan) maar mijn man is dus als de dood dat de baby naar azijn gaat ruiken 🤷‍♀️. Lijkt me toch niet dat je daar iets van merkt?

4 jaar geleden

Ik was met Robijn Zwitsal.

4 jaar geleden

Ik gebruik van de ah de puur

4 jaar geleden

Ik wil ook een scheutje azijn gaan gebruiken (heb dit nooit eerder gedaan) ...
Dat scheutje natuurazijn ruik je niet meer na het wassen. Daarbij is het fijne vervanger voor wasverzachter.

4 jaar geleden

Ik heb Ariel Sensitive gebruikt voor de baby wasjes, volgens internet was dat een hele goeie keuze voor de gevoelige babyhuidjes 🥰 Geen wasverzachter gebruiken dat wordt sterk afgeraden zeker in het begin 😱

4 jaar geleden

Ik was alles gewoon met de gewone was mee. Is natuurlijk wel verschillend hoe je baby erop reageert, bij onze eerste heb ik ook alles met de gewone was mee gedaan, nergens last van gehad. Als deze er wel last van heeft is ander wasmiddel zo gehaald.

4 jaar geleden

Reactie op viennabrand

Ik gebruik van de ah de puur
Ja die gebruik ik ook, alleen vind ik die niet zo lekker ruiken🤣

4 jaar geleden

Neutral zitten ook allergenen in (cocomidopropylbetaine, een vd meest voorkomende allergenen nog wel). Wij gebruiken die hypoallergene van de Appie. Goedkoper ook nog. Weet alleen de naam even niet meer 🙈

4 jaar geleden

Oh ja idd, AH Puur!