13 Reacties
3 jaar geleden
Afgelopen zondag was mijn babyshower high tea met de allerliefste vriendinnen
3 jaar geleden
Bij de eerste in coronatijd een coronaproof babyshower gehad. Nu niet maar heb bij de vorige enorm genoten.
3 jaar geleden
Ik vorige week verrast door mijn vrouwelijke familie en vriendinnen. Gewoon lekker samen zijn en een hapje en een drankje en enorm verwend.
3 jaar geleden
Hier donderdag een kleine babyshower gehad van 2 collega鈥檚/vriendinnen.. en vandaag een grotere babyshower van mijn familie en vrienden 馃 zeer verwend met leuke en handige cadeautjes
3 jaar geleden
Wat leuk dat je een geslaagde babyshower hebt gehad en dat je er van genoten hebt en lekker verwend bent!
Ik heb er geen gehad. Ze vonden dat het alleen bij de 1ste hoort. Dat vond ik erg jammer. Voor mij is de 2de net zo speciaal als de 1ste.
3 jaar geleden
Twee weken geleden. Op eigen verzoek gewoon een gezellige middag zonder grote cadeaus en suffe spelletjes.
3 jaar geleden
Toevallig gisteren met mijn vriendinnen er een gehad. Was helemaal verrast. We hebben een workshop geboortebord gemaakt en daarna heerlijk wezen lunchen en verwend met kadootjes.
Vond het erg lief dat ze er zoveel tijd en energie in hadden gestoken, want ik had het totaal niet verwacht 馃槄.