13 Reacties

3 jaar geleden

Toevallig ook vandaag gehad! Heel leuk!! 馃コ馃グ

3 jaar geleden

Afgelopen zondag was mijn babyshower high tea met de allerliefste vriendinnen

3 jaar geleden

Bij de eerste in coronatijd een coronaproof babyshower gehad. Nu niet maar heb bij de vorige enorm genoten.

3 jaar geleden

Ik vorige week verrast door mijn vrouwelijke familie en vriendinnen. Gewoon lekker samen zijn en een hapje en een drankje en enorm verwend.

3 jaar geleden

Hier donderdag een kleine babyshower gehad van 2 collega鈥檚/vriendinnen.. en vandaag een grotere babyshower van mijn familie en vrienden 馃 zeer verwend met leuke en handige cadeautjes

3 jaar geleden

Wat leuk dat je een geslaagde babyshower hebt gehad en dat je er van genoten hebt en lekker verwend bent! Ik heb er geen gehad. Ze vonden dat het alleen bij de 1ste hoort. Dat vond ik erg jammer. Voor mij is de 2de net zo speciaal als de 1ste.

3 jaar geleden

Ik mijn vriendinnen juist op het hart gedrukt dat ze voor mij zoiets absoluut niet moeten organiseren. Vind het onzin. Kom maar langs op kraamvisite, dat is genoeg. Maar ieder z'n ding natuurlijk. Fijn dat jullie er wel allemaal van genieten en het leuk vinden

3 jaar geleden

Wat leuk! Ik ook vandaag gehad馃グ

3 jaar geleden

Twee weken geleden. Op eigen verzoek gewoon een gezellige middag zonder grote cadeaus en suffe spelletjes.

3 jaar geleden

Reactie op Iefjo

Ik mijn vriendinnen juist op het hart gedrukt dat ze voor mij zoiets absolu ...
Same!!! 馃榿馃榿

3 jaar geleden

Reactie op Iefjo

Ik mijn vriendinnen juist op het hart gedrukt dat ze voor mij zoiets absolu ...
Hahaha hier hetzelfde! Bij vrienden zo aangegeven en ook bij mijn zusje. Dat ik het echt niet wil hebben.

3 jaar geleden

Toevallig gisteren met mijn vriendinnen er een gehad. Was helemaal verrast. We hebben een workshop geboortebord gemaakt en daarna heerlijk wezen lunchen en verwend met kadootjes. Vond het erg lief dat ze er zoveel tijd en energie in hadden gestoken, want ik had het totaal niet verwacht 馃槄.

3 jaar geleden

Vorig weekend een babyshower gehad met m'n lieve familie en vrienden. Voor mij hoefde het eigenlijk niet, maar vond het toch wel heel lief en leuk 馃槉