32 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ben 2 weken in centerparcs geweest en heb hier beide gezien. Zelf gebruiken we wel een zwembroekje

茅茅n jaar geleden

Wij hebben voor ons zoontje wel zwembroekjes. Meer omdat we dat zelf heel schattig vinden staan.

茅茅n jaar geleden

Ik doe een badpakje aan bij haar

茅茅n jaar geleden

Reactie op Patricia353

Ben 2 weken in centerparcs geweest en heb hier beide gezien. Zelf gebruiken ...
Welke centerparcs ben je geweest en was het echt zo heftig qua zwembad temperatuur?

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een wasbare zwemluier van totsbots. Schattig en heerlijk materiaal. Even in de wasmachine en weer klaar voor de volgende zwembeurt 馃槉

茅茅n jaar geleden

Ik ga vrijdag voor het eerst babyzwemmen. Ik heb zwemluiers en een soort baby wetsuite gekocht. Zijn er nog mama's met handige tips? Meenemen spullen? Samen douchen na de zwemles?

茅茅n jaar geleden

Ik heb wasbare zwemluiers gekocht. Die hebben al een leuk printje, dus ga er niks meer bij kopen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op _xkb

Welke centerparcs ben je geweest en was het echt zo heftig qua zwembad temp ...
Vossemeren in Belgi毛. Golfslagbad was wel koud. Maar de whirlpool vond hij leuk. Die was 33 graden. Peuterbadje 31 en 28 golfslagbad

茅茅n jaar geleden

Zo leuk! 馃挄 Ik zie vooral met badpakje aan (en het ziet er te cute uit 馃槏, dus ik doe haar er zelf ook een aan). En qua tips, ik zorg ervoor dat ik iig alles bij de hand heb voor bij 't douchen na de tijd en pas waardevolle spullen terug pak uit het klusje als m'n kindje helemaal aan is gekleed. Zorg voor jezelf voor heel makkelijk zittende kleding zodat je nadat je zelf snel aan bent gekleed snel kunt voeden. Wij geven de fles dus zorgen voor warm water in de fles al. Zorg ook dat je kindje warme kleding aankrijgt na de tijd, ze koelen snel af (ook al zweet je zelf flink na bij de hokjes 馃槣). En verder vind ik een XL hydrofiele doek mega handig, heb er altijd 2 mee. Eentje voor op aankleedkussen en eentje voor afdrogen. Veel plezier!

茅茅n jaar geleden

Oh en kijk uit naar gezins omkleedruimtes, die hebben ze bijna overal, echt ideaal zo'n grotere ruimte met een aankleedkussen!

茅茅n jaar geleden

Zwemluier met zwembroek of badpakje. Tip: neem altijd een reserve zwemluier mee voor het geval dat馃槈 wij hebben altijd een wasbare zwemluier en heb een wegwerp mee als reserve.

茅茅n jaar geleden

Wij gebruiken ook wasbare zwemluier. Ziet er ook meer uit als een zwembroekje maar hoeven we niet te denken aan nog losse wegwerp zwemluiers. Verder hebben wij een soort poncho van hydrofiele stof. Heel fijn om direct na het zwemmen aan te trekken zonder moeilijk in een doek te hoeven wikkelen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ilona1987S

Ik ga vrijdag voor het eerst babyzwemmen. Ik heb zwemluiers en een soort ba ...
Hydrofiele doek en een badcape. Lekker in de badcape wikkelen na het douchen en zelf een handdoek omslaan. Dan kun je m afdrogen met de hydrofiele doek. Oh en maak het jezelf makkelijk met welke kleertjes je aan wilt trekken erna voor je baby! Dus lekker makkelijke overslagromper en een boxpakje oid. Niks over het hoofdje.

茅茅n jaar geleden

Typ hier je reactie

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ilona1987S

Ik ga vrijdag voor het eerst babyzwemmen. Ik heb zwemluiers en een soort ba ...
Een vriendin van mij adviseerde de maxi cosi mee te nemen (maar misschien is dit heel logisch). Op deze manier kun je je baby even neerzetten als je jezelf aankleed. Daarnaast misschien een verschoonmatje? Dan kun je de baby ook makkelijk op het bankje verschonen en aankleden?

茅茅n jaar geleden

En is dat allemaal alleen te doen? (Het omkleden, zwemmen, aankleden daarna etc.) Het babyzwemmen hier in de buurt is op tijdstippen dat mijn partner werkt.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meg123

En is dat allemaal alleen te doen? (Het omkleden, zwemmen, aankleden daarna ...
Ja hoor. Met 2 is handiger, maar in beginperiode corona mochten we alleen babyzwemmen met 1 ouder en toen moesten we wel. En dat lukt zeker. Eerste keer kan wat onwennig zijn, maar ook oh zo leuk 馃挄

茅茅n jaar geleden

Wij zijn net terug van het eerste keer babyzwemmen. Mijn kleine meid van 14 weken vond het hartstikke leuk. Alleen was de inspanning met op tijd op staan. Flesje drinken, naar het zwembad, omkleden, zwemmen, douchen en weer omkleden iets te groot voor haar. Het hielp natuurlijk ook niet mee dat het allemaal nog onwennig was voor mama. Ik denk dat wij de komende tijd lekker gaan zwemmen wanneer het ons uitkomt zonder stress van de klok... totdat ze iets minder slaap nodig heeft. Ze is nu zo moe en ziet ook een beetje bleek...zo sneu

茅茅n jaar geleden

Wij zijn toevallig vanmorgen ook voor het eerst naar babyzwemmen geweest. Hij is bijna 3 maanden, het ging goed en was leuk! Zag inderdaad ook wel kindjes voor wie het nog net wat te veel was allemaal.

茅茅n jaar geleden

Wij zijn van de week bij Center Parcs de Eemhof geweest, water was echt te koud dus dat zou ik afraden. Vanmorgen voor het eerst bij het babyzwemmen bij een lokaal zwembad geweest. Erg leuk en mijn zoontje genoot er van! Dat is wel voor herhaling vatbaar gelukkig!