14 Reacties

3 jaar geleden

Dan heb je geen andere fles nodig maar een andere maat speen. Je hebt maat 1, 2 en 3. Het gaatje van de speen is dan net steeds ietsje groter. De spenen voor de difrax fles en de Dr. Brown fles verkopen ze bij de kruidvat, etos, etc. Qua fles raad ik dr Brown aan.

3 jaar geleden

Maatje 2 is voor als maatje 1 niet meer snel genoeg gaat. Maatje 3 is doorgaans voor dikker melk/voeding, speciale voeding, vloeibare pap / dunne yoghurt, etc.

3 jaar geleden

De smalle hals flessen van dr brown. Daar passen de spenen van dr brown in en van difrax... die vallen precies tussen elkaar, zo kun je makkelijker in kleine stapjes opbouwen naar een groter gaatje.

3 jaar geleden

Reactie op Lhk

De smalle hals flessen van dr brown. Daar passen de spenen van dr brown in ...
Past de level 2 ook op de difrax flessen? Heb nu johannesbroodpitmeel door de flesvoeding maar s komt niks uit (nu extra gaatjes geprikt) en m gaat veelste snel, spuugd ze het alsnog uit…

3 jaar geleden

Past de level 2 ook op de difrax flessen? Heb nu johannesbroodpitmeel door ...
Ik heb zelf geen difrax flessen, dus dat weet ik niet.. lijkt me wel dat het zou moeten kunnen gezien andersom ook kan

3 jaar geleden

wat een gedoe die flesjes…. Onze dochter krijgt uit de dr brown fles de voeding er niet uit (met johannesbroodpitmeel vanwege de reflux) maar bij de difrax s speen is ze met 5 minuten klaar, ook niet bevorderlijk voor de reflux en krampen 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️. Als je de ultieme tip hebt gevonden hoor ik hem ook graag 🙊

3 jaar geleden

Haha wij weer een andere ervaring, onze dr Brown flessen lekken heel erg (ik heb alles geprobeerd maar ik weet gewoon niet meer wat we verkeerd doen), alleen die speen is weer top voor onze baby. Dus we hebben inmiddels de de Brown speen op een difrax fles en dat werkt uitstekend voor nu 🙈

3 jaar geleden

Wij hadden ook difrax, maar zijn sinds 2 dagen over naar Avent (brede fles). Hier doet onze dochter het super goed op, dus wij zijn tevreden en onze dochter ook. Wij gebruiken wel nog speen 1 ipv 2, omdat we het idee hebben dat ze het daar veel beter mee doet. Maar ze hoeft niet meer zoveel moeite te doen om te drinken, terwijl we het idee hadden dat ze dat bij Difrax wel moest.

3 jaar geleden

wat een gedoe die flesjes…. Onze dochter krijgt uit de dr brown fles de vo ...
Precies!! Dit hebben wij ook, precies dezelfde flesjes en voeding haha, nou, de kraamzorg heeft een gaatje geprikt in de dr brown fles en nu gaat t wel gewoon goed maar was echt een gedoe eerst. Heb vandaag Dr Brown spenen gekocht de fase 2 speen, morgen uitproberen of de voeding daar wel doorheen komt.

3 jaar geleden

Reactie op snoeltje91

Haha wij weer een andere ervaring, onze dr Brown flessen lekken heel erg (i ...
Welke speen gebruik je? Was gister bij etos wou de level 2 speen van dr brown proberen maar ze gaven aan dat die niet past op de difrax fles… heb nu de 1 2 3 speen, vind t nogal een gedoe met de juiste stand haha

3 jaar geleden

Wij gebruiken de brede dr browns met de 9 maanden speen voor ons zoontje. Deze druppelt voor hem precies goed 😊

3 jaar geleden

Reactie op MamavanR

Wij gebruiken de brede dr browns met de 9 maanden speen voor ons zoontje. D ...
Hij krijgt trouwens 120cc (water) met 4 schepjes Hero zuigelingenvoeding en 1,5 schepje nutriton(johannesbroodpitmeel)

3 jaar geleden

Welke speen gebruik je? Was gister bij etos wou de level 2 speen van dr bro ...
Wij gebruiken de level 1 speen en dat past perfect haha

3 jaar geleden

Heb de level 2 speen van dr brown gekocht. Past prima op de difrax fles en ze drinkt er goed uit! De 1 2 3 speen was echt helemaal waardeloos hier.