8 Reacties
2 jaar geleden
Pfff bij ons is het precies het zelfde. Is het niet het een dan wordt ze wel kwaad om het ander. Als ze iets niet mag (bijv. een koekje voor het avondeten) dan gaat ze op de grond liggen en gillen of mij slaan. Momenteel 34 weken zwanger en mijn geduld is ook wel een beetje op, maar de puf om steeds de strijd aan te gaan ook. Het is fysiek ook wel pittig om heel de tijd achter dr aan te rennen. Ik tank echt bij op de dagen dat ze naar de opvang is!
2 jaar geleden
Het zijn fases, hier ook sinds woensdag/donderdag. Hier alleen rond slaaptijd in de middag boos zijn en als papa onze zoon naar bed wilt brengen. Als mama het doet is hij een stuk rustiger op de avond. Maar ik weet nog bij de oudste ik ben 2 en ik zeg nee, dus heeft het 10 maanden volgehouden. Ik denk altijd als ze in de nacht maar goed slapen dan is het goed
2 jaar geleden
Hier ook! Wauw wat kunnen ze het lang volhouden zeg. Ik heb nog een zoontje van 4 maanden en elke keer die strijd ga ik niet doen. Met eten ook niet gedaan en nu probeert en eet hij heel veel. Ga ook niet nu te veel de strijd aan en wacht het weer heel even af. Vaak zijn het fases en meestal leert hij in die periode zo veel en zie ik hem echt veranderen. Hij zit vaak zich zelf dan ook in de weg en na een paar weken is het weer wat rustiger. En het laten gaan is natuurlijk tot op zekere hoogte 馃槀
2 jaar geleden
Hier hetzelfde met onze dochter, wordt volgende maand 2 jaar. Wat een drama maakt ze overal van zeg 馃槀 en inderdaad die driftbuien waar geen einde aan komt. Vaak is ze hier boos op 1 persoon, dus als de ander haar dan oppakt en even uit de situatie loopt en rustig met haar praat, gaat 't wel weer beter. Ze schreeuwt letterlijk de hele buurt bij elkaar terwijl ze in huis zit 馃槀
Geen tips, maar ik herken het zeker.