13 Reacties
één maand geleden
Maatje groter proberen voor in de nachten. En anders van het merk Pampers baby dry. 100% garantie. Wij gebruiken van deze ook mt 6 (1 maatje groter)
één maand geleden
Wij nu de nacht luiers van pampers maat 6 of baby dry pants maat 6. Ze plast veel. Vannacht de romper niet dicht gedaan. Luier stond helemaal bol, maar verder droog 😃 Eerder steeds de randjes van de romper nat.
De luier achterstevoren aan kan ook soms helpen.
één maand geleden
Is de luier dan ook helemaal verzadigd? Het kan ook zijn dat hij gewoon niet goed zit, overdag ligt je dochter waarschijnlijk ook niet lang waardoor de urine “onderin” de luier komt. Misschien juist een maat kleiner proberen ipv groter, past ook beter bij haar gewicht.
één maand geleden
Reactie op Saartje ^.^
Is de luier dan ook helemaal verzadigd? Het kan ook zijn dat hij gewoon nie ...
Soms is die wel verzadigd soms niet. Overdag is het echt geen probleem en vindt deze merk kruidvat zo goed eigenlijk! Maar echt de nacht jammer ! Kleiner geprobeerd best strak bij haar dat heb ik wel gemerkt.
één maand geleden
Het is altijd een zoek tocht, hier is 1 van mijn meiden erg smal dus de pasvorm niet echt goed aansluitend. Luierbroekjes van Pampers gekocht en geen probleem meer! Maar dus een maat kleiner ipv groter🤷 het is wel eens wat uitproberen...
één maand geleden
Reactie op momy2022E
Soms is die wel verzadigd soms niet. Overdag is het echt geen probleem en v ...
Ah zonde, wij hebben een smal jongetje van ook 12kg dus ik snap je probleem. Bij ons gaat kruitvat en pampers juist wel goed maar jumbo is bijvoorbeeld drama terwijl we dezelfde maat probeerden. Succes, ik hoop dat je iets vind wat werkt 🍀
één maand geleden
Ik heb ook gemerkt als ik te grote luiers koop dat het lekken erger is dan de goede maat luiers. Ik ben sinds vandaag gestart met de winter slaapzak. Hopen dat dit helpt dat hij in de ochtend niet nat is. Onze zoon kruipt in de nacht helemaal omhoog en slaapt dan zonder dekens denk dat het nu gewoon te koud begint te worden bij hem.