10 Reacties
2 jaar geleden
Onze zoon van 10 maanden bijt ons ook (laatste tijd overal eigenlijk). Als we au zeggen, moet hij lachen. Ik denk dat hij inderdaad nog niet snapt dat het pijn doet. Soms denk ik dat hij aandacht wil of het de uiterste poging is om aan te geven dat hij wil drinken of zo, maar ik ben er ook nog niet uit. Hij trekt ook regelmatig keihard aan onze haren.
We zeggen ook nee, maar ik heb het gevoel dat hij dat blijft uittesten...
Ik volg graag voor tips!
2 jaar geleden
Mijn zoontje bijt ook. Ik heb het idee dat hij ‘au’ vooral grappig vindt. Ik probeer rustig te zeggen dat bijten niet mag en dat hij wel mag aaien (dan strijk ik met zijn hand over mijn gezicht). En ik ga vandaag nog maar een paar bijtringen halen, want hij kwijlt ook enorm en heeft diarree, dus denk dat er weer tandjes doorkomen. Geen idee of dat nog wat helpt.
2 jaar geleden
De mijne doet het ook, bijten op m’n wang, bijten op m’n knie, bijten in m’n armen, lijkt er op dat die inderdaad aan het uittesten is, en als ik auwh doe dan lijkt het er op dat hij het grappig vindt… ik geef hem vaak een bijtring als die mij bijt dan bijt die daar even op. Maar na een paar seconden is die er ook klaar mee, geen tips helaas.
2 jaar geleden
Onze dochter deed dat ook, maar ook echt heel hard en au roepen vond ze grappig. Het was een fase want nu is het afgelopen gelukkig 🫣
2 jaar geleden
Onze dochter van 10 maanden bijt ook. Echt een aanval op je … en ze knijpt en trekt aan je haren. Dat laatste doen volgens mij alle baby’s. Het lijkt indd alsof ze het uit liefde doet maar soms is het ook frustratie als ze iets niet mag. Ze lacht bij ons ook. Ik blijf maar zeggen dat ze moet aaien. Hopelijk gaat ze het ooit een keer begrijpen…. Irritant is het wel.
2 jaar geleden
Reactie op HappyMom2225
Onze dochter deed dat ook, maar ook echt heel hard en au roepen vond ze gra ...
Hoe lang duurde die fase bij jou? Het geeft al hoop dat het een fase is, maar ik hoop wel op een korte fase 😉
2 jaar geleden
Reactie op Klaas-Janbaby
Hoe lang duurde die fase bij jou? Het geeft al hoop dat het een fase is, ma ...
Ze heeft zo’n 3 weken gebeten denk ik. Wat wij ook wel deden, was een bijtring geven of juist de bijtring al bij haar mond houden, zodat ze daarin kon bijten.
2 jaar geleden
Goh hier nog een moeder van een 11mnd oude zoon. Blij dat ik niet de enige moeder ben waarbij er wordt gebeten en gekrapt. Onze zoon gilt ook erg hard sinds kort. Fases en ontdekken allemaal??