6 Reacties

4 jaar geleden

Ik herken het niet, maar zou toch wel even bellen. Daar zijn ze voor 😊

4 jaar geleden

Zelf herken ik het niet, maar mijn collega had blauwe plekken van de schopjes die de baby gaf. Je kan altijd je vk even bellen :)

4 jaar geleden

Ik had dit rond 22/24 weken, maar ben zwanger van een tweeling. Naast m’n navel zag je een soort blauwe plek en soms jeukte het verschrikkelijk. Draag ook onwijs naar voren idd. Ik smeerde het een paar keer per dag in, dat werkte best goed :)

4 jaar geleden

Beetje gekke foto maar hier zie je hef een beetje op 🤣 misschien komt het door het splijten van je buikspieren. Hier groeit het allemaal wat harder en vroeger omdat er 2 in zitten maar ik herken je verhaal meteen!

4 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Ik had dit rond 22/24 weken, maar ben zwanger van een tweeling. Naast m’n n ...
Ik heb het aan de zijkant, onderzijde… nou ja ik lees ook een en ander op internet en ga op zaterdag avond neit bellen. Zag ook al sinds twee dagen allemaal aders onder de huid liggen dus wellicht ook daarmee te maken oprekken huid en vaten en sneller blauwe Plekke . Baby beweegt en ik heb zoveel kwaaltjes (spataderen, kortademig veel vocht vasthouden) dit zal ook wel loslopen..

4 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Ik had dit rond 22/24 weken, maar ben zwanger van een tweeling. Naast m’n n ...
Ik heb het aan de zijkant, onderzijde… nou ja ik lees ook een en ander op internet en ga op zaterdag avond neit bellen. Zag ook al sinds twee dagen allemaal aders onder de huid liggen dus wellicht ook daarmee te maken oprekken huid en vaten en sneller blauwe Plekke . Baby beweegt en ik heb zoveel kwaaltjes (spataderen, kortademig veel vocht vasthouden) dit zal ook wel loslopen..