16 Reacties
4 jaar geleden
Mag ik vragen hoeveel weken je nu bent? Ik ben afgelopen dinsdag geweest voor de controle en mijn bloeddruk had juist een daling, mijn verloskundige vertelde mij dat die daling er bij hoort en dat dat meestal is zo rond de 24 weken (ben zelf nu 25.2) dus dat klopte precies bij mij. Heb zelf altijd een lage bloeddruk.
4 jaar geleden
Ik heb juist laag.. 100/60 dat vinden hun natuurlijk perfect maar voel me zo slap vaak. Vooral tijdens werk. Geen zout tegenaan te eten. Sterkte met de bloeddruk! Hoop dat het niet te hoog gaat worden. Anders zoutloos eten
4 jaar geleden
Reactie op desmee
Ik ben nu juist 24 weken.. hopelijk komt die daling bij mij ook. Ik ga inie ...
Jaa precies, ik zou er ook even wat meer op letten en anders gewoon volgende week weer je bloeddruk meten of vragen of dat kan.
4 jaar geleden
Je bovendruk stijgt en daar kijk je naar in de "normale zorg"
Maar ondertussen heb ik geleerd dat vk vooral naar de onderdruk kijken en die is super goed.
Ik heb altijd witte jassen bloeddruk. Heel vervelend. Thuis meten goed en bij arts of vk hoog 馃檮
4 jaar geleden
Hier juist een lage bloeddruk.
Schommeld tussen de
88/44 en 100/55
Ik had begrepen dat de piek in daling rond 16 weken was en daarna zou de bloeddruk vanzelf weer hoger worden.
Wie weet dinsdag wat hoger dan ben ik 26 weken.
Ik heb meer last van een hoge pols, om gek van te worden als ik in bed lig 馃
4 jaar geleden
Reactie op Banjer
Hier juist een lage bloeddruk.
Schommeld tussen de
88/44 en 100/55
Ik had ...
Dat is indd wel erg laag.. zal je soms wel knap naar van voelen 馃槪 bij mij was met 21 weken nog niet omhoog gegaan maar nog hetzelfde.. nu ook hele week al super moe en vaak ligt in me hoofd als ik werk.. hoop dat het wat hoger word.. kan ik me werk gewoon blijven doen
4 jaar geleden
Reactie op Anne2022
Mijn bloeddruk was eerst laag en nu normaal. Bij mij zeiden ze in het zieke ...
Gelukkig dat het toch wel normaal is. Ja klopt, voor nu zit ik gewoon goed. De verloskundige zei ook dat het gewoon goed is. Het viel me vooral op dat het steeds hoger is en hoop dat het goed blijft.
4 jaar geleden
Reactie op Banjer
Mag ook zoethoutthee drinken en drop eten.
Niet naar wel moe de hele dag.
H ...
Ja zoethout thee drink ik in de ochtend en drop heb ik in de auto tijdens me werk dat ik niet omval hahah. Ik verstop alleen helaas zo van drop 馃槪 dus niet handig 馃槣 had al obstipatie gisteren en eergisteren.. ik heb vanmiddag een bouillon genomen want ik was als een vatendoek.. maar gelukkig ook. Hele drukke avonddienst gehad. Bekken gevoelig weer dus oppassen ermee. Nu op de bank met me benen omhoog 馃憤馃徎