3 Reacties

10 maanden geleden

Hier herkenbaar.. Gelukkig wil ze hier wel brood en dat geef ik nu ook in de avond. Soms helpt afleiding maar ook niet altijd. Ik probeer elke avond weer warm eten maar het is dan een strijd en dat werkt ook niet..

10 maanden geleden

Ik houd echt in gedachten: food under one is just for fun. Oftewel.. ik geef wel wat meer in de fles als ze slecht eet. Ik forceer ook eigenlijk niks. Soms eet ze slechter, maar vaak daarna juist weer beter. Ze heeft nu ontdekt dat ze eten als het in haar mond is, zelf weer kan uit tuffen. Als ik het haar dan geef wil ze het absoluut niet. Als ze het zelf doet gaat het veel beter. Ik kan het soms niet aan zien.. zo erg smeert ze, maar ik laat het gewoon. Uiteindelijk eet ze het wel op en zo niet, dan niet. Ik wil juist geen strijd maken, want ze is erg pittig en als ik haar opdring dan wordt het er niet beter op haha

10 maanden geleden

Eet ze tegelijkertijd met jullie? Onze dochter werd namelijk ook boos tijdens het eten totdat ik haar van tevoren eten gaf en daarna pas zelf ging eten. Ik weet niet of dit bij jullie er iets mee te maken kan hebben maar anders wellicht het proberen waard. Succes! 🍀