10 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Lhk
Heel herkenbaar.. ik had al erg weinig voeding, dit is bij mij de reden gew ...
Oh nee! Dat lijkt me heel naar om daardoor te moeten stoppen. Ze drinkt er gelukkig wel weer uit en vul het nu aan met gekolfde melk
3 jaar geleden
Mijn ervaring is dat als mijn baby moe is hij heel boos word tijdens het drinken. En het verschilt vaak in welke positie ik voed of hij het wel of niet oke vind. Ik denk zelf niet dat het perse aan je menstruatie ligt! Soms hebben babys ook gewoon een slechter dagje. Tijdens je menstruatie kan je productie wel omlaag gaan, dus probeer wel vaak aan te leggen!
3 jaar geleden
Reactie op Mikjej
Mijn ervaring is dat als mijn baby moe is hij heel boos word tijdens het dr ...
Ja het was inderdaad een combi van vermoeidheid en de lagere productie van de menstruatie! Merk dat m’n toeschietreflex nu weer sterker is, super fijn
3 jaar geleden
Reactie op Babyboy🍀
Ik herken dit volledig, maar dan met name de week voor mijn menstruatie. Hi ...
Jaa die toeschietreflex die trager komt is zo irritant. Vooral voor haar, helemaal gefrustreerd aan de borst
3 jaar geleden
Misschien helpt het om je toeschietreflex te stimuleren, als het daaraan lijkt te liggen.
Borsten goed warm en alvast masseren vlak voor de voeding. Bij mij loopt de melk er dan al echt letterlijk uit. Ik doe dit weleens als hij erg onrustig is bij me & ook als het kolven niet echt lekker gaat op een bepaald moment.
3 jaar geleden
Hier ook moeilijk als ik mijn menstruatie heb. Hij is sneller boos en ongeduldig en mijn productie...ben wel een paar dagen bezig die weer op de rit te krijgen. Ik heb ook gelezen dat de melk 'anders' smaakt tijdens menstruatie!