7 Reacties

10 dagen geleden

Hier is Brood eten soms ook een drama. Vaak wil ze eten wat wij hebben. Ik smeer 1 snee Brood voor d'r en bied dat aan. Soms neemt ze 1 hapje en soms een heel snee Brood en laat d'r korstjes liggen. Dan hapt ze van ons mee. Gisteren morgen heeft ze geen Brood op maar wel Brinta met mij mee gegeten. Als ze smorgens slecht eet krijgt ze altijd een banaan daar is ze gek op. Persoonlijk vind ik fruit een goede tussen weg voor als je kind niet/slecht wil eten. Ik prak ook wel eens een banaan op Brood. Maar dan moet ik er wel tijd voor hebben 馃檲

10 dagen geleden

Yes hier zo. Ik probeer dan altijd brood met banaan geprakt in ei gerold en snel bakken. Of ze eet gewoon cracotte met beleg of havermoutwafel of pannenkoek. Af en toe op een weg keer een sandwich lukt ook wel. Mevrouw eet vooral graag op haar gemak. Dus bvb na haar melk moeten we toch zeker uur wachten tegen ze weer iets wil eten.

10 dagen geleden

Hier idem. Ik geef in de ochtend extra pap door de melk heen en om 10 uur een extra soepstengel. Als ik geluk heb eet onze zoon 1 sneetje brood per dag. Nou ja als hij gewoon blij is overdag vind ik het best

10 dagen geleden

Hier ook geen brood fan. We geven daarom havermout in de ochtend, dat gaat meestal wel goed.

10 dagen geleden

Onze oudste had dit ook (drama), maar pap is een goede inderdaad en ik maakte weleens pannenkoeken van havermout. Je kan ook nog cracotte crackers proberen.

9 dagen geleden

Ze is dol op cracotte. Alleen op de opvang is het lastig omdat ze daar tijdens de lunch brood krijgen en zij hier niks van wil eten.

8 dagen geleden

maak samen brood ik doe het bv zo samen naar keuken gaan en samen boterhammen paken en vraag ik aan mijn zoontje wil je wentelteefjes of tosti of smeerkaas ik laat hem alles zien en hij kiest maar tosti vind jij heerlijk hij doet de kaas in de boterham en ik snijd het in stukjes hij ziet alles wat ik doe en we zingen gewoon bij alles wat we doen en maken het leuk en vrolijk want wat worden ze toch zo snel groot 馃ズ succes