15 Reacties

3 jaar geleden
Misschien ook handig om erbij te vermelden wanneer je nod was?? Aangezien test dag niks zeggend is.
Heb je te vroeg getest kan dit namelijk weer anders uitwijken dan als je na je nod dag getest hebt..
Ik hoor het graag van je x

3 jaar geleden
Reactie op Soliria
5 december volgens een onderzoek waaraan ik mee doe ben ik 4 weken en 5 dag ...
Ik zou het even in de gaten houden en anders verloskundige even na vragen. Die hebben uiteindekijk toch het beste antwoord uit ervaringen.

3 jaar geleden
Reactie op Nicoletje
Het is ook spannend! Inprincipe moet je pas zorgen maken als het helderrood ...
Maak me nu wel zorgen heb nu helder rood bloed alleen nog met vegen en geen pijn maar heb de hoop opgegeven bel maandag wel de verloskundige om te kijken of alles weg is en het er goed uit ziet en gaan we gewoon weer proberen en proberen sterk te blijven 😥❤

3 jaar geleden
Reactie op Soliria
Vraagje was het bij jou goed?? Durf niet zo goed te bellen omdat ik nog gee ...
Ja bij mij zag het er goed uit. Je mag gewoon bellen. De situatie uitleggen dat je hebt aangemeld maar dat je rood bloed verlies hebt en graag wilt weten waar je aan toe bent. Blijft het bloedverlies aanhouden of is het af en toe ?

3 jaar geleden
Reactie op Nicoletje
Ja bij mij zag het er goed uit. Je mag gewoon bellen. De situatie uitlegge ...
Gelukkig!! Bij mij was het net 1 keer veel bloed en nu is het bruin en weer weinig. Ze zijn in het weekend dicht en kan bellen als het spoed/dringend is maar dat lijkt me niet toch als het mis is is het mis durf niet zo goed te bellen omdat het weekend is 😢

3 jaar geleden
Reactie op Soliria
Gelukkig!! Bij mij was het net 1 keer veel bloed en nu is het bruin en weer ...
Bij ongerustheid en bloed raadde ze altijd aan om te bellen. Stress is namelijk niet goed voor de zwangerschap. Maar ik snap je wel. Ik heb in de afgelopen 2,5 week wel 3x per week contact met de verloskundige ivm bloed. Wel via whatsapp. Dus misschien kun je ze een appje sturen?