Haai allemaal
wij gaan op vakantie (naar Curacao) met onze baby die dan bijna 7 maanden is. Nu kan ze nog niet zelfstandig rechtop zitten maar wel met matige ondersteuning. Nu dachten we om een buggy mee te nemen omdat die kleiner ja en en makkelijker mee te nemen is (onze wagen is twee delig)
Zouden jullie dit al doen of toch haar eigen kinderwagen meenemen? De buggy kan namelijk ook plat natuurlijk
Ik hoor graag jullie tips. Een draagzak nemen we ook mee. En een tentje voor eventueel op het strand.
Hier afgelopen weekend een weekendje weg geweest. Lekker de buggy gebruikt. Die kan mooi plat of schuin en heeft er prima in geslapen. Af en toe kort rechtop gezet ( met harnasje aan zeg maar) zodat ze lekker rond kon kijken.
Net terug met een baby van 6 maanden, op de luchthaven en transfer van naar het hotel ideaal een draagzak! Moet erbij vermelden hadden ook een zoon van net 2 mee. Wij hebben de kinderwagen meegenomen voor de kleine, ideaal! Hier sliep hij ook overdag(en tijdens het avondeten) in. Legde hem na het eten zo over in zijn bedje, slapend. Hou er rekening mee dat je op de luchthavens een poosje zonder kinderwagen loop als je aankomt.
Wij hebben 13 maand tussen onze kindjes, en hebben sinds 2 dagen een duo buggy. Ons dochtertje van 6 maand vind het geweldig! Ik zou voor een buggy gaan 😋
Ik ga een extra licht gewicht en makkelijk om mee te nemen buggy kopen voor alleen maar reisjes ( wij reizen graag ). Onze babywagen als die omgebouwd is in buggy is en ontzettend zwaar en groot en zonde als iets mee gebeurd tijdens vervoeren . Dat gebeurt regelmatig dat de kinderwagen kapot is gegaan tijdens reis .