10 Reacties

3 jaar geleden

Hier afgelopen weekend een weekendje weg geweest. Lekker de buggy gebruikt. Die kan mooi plat of schuin en heeft er prima in geslapen. Af en toe kort rechtop gezet ( met harnasje aan zeg maar) zodat ze lekker rond kon kijken.

3 jaar geleden

Reactie op Dvhil

Hier afgelopen weekend een weekendje weg geweest. Lekker de buggy gebruikt. ...
Ja dat dacht ik dus ook! Wat bedoel je met een harnasje😇

3 jaar geleden

Reactie op Zilla

Ja dat dacht ik dus ook! Wat bedoel je met een harnasje😇
Ja die bandjes hahaha

3 jaar geleden

Net terug met een baby van 6 maanden, op de luchthaven en transfer van naar het hotel ideaal een draagzak! Moet erbij vermelden hadden ook een zoon van net 2 mee. Wij hebben de kinderwagen meegenomen voor de kleine, ideaal! Hier sliep hij ook overdag(en tijdens het avondeten) in. Legde hem na het eten zo over in zijn bedje, slapend. Hou er rekening mee dat je op de luchthavens een poosje zonder kinderwagen loop als je aankomt.

3 jaar geleden

Wij hebben 13 maand tussen onze kindjes, en hebben sinds 2 dagen een duo buggy. Ons dochtertje van 6 maand vind het geweldig! Ik zou voor een buggy gaan 😋

3 jaar geleden

Reactie op DWB

Wij hebben 13 maand tussen onze kindjes, en hebben sinds 2 dagen een duo bu ...
Top ja ik ga gewoon thuis alvast kijken hoe het haar bevalt ! En denk dan inderdaad dat ik kies voor de buggy ☺️

3 jaar geleden

Wij hebben met 4,5 maand de buggy meegenomen. 1x gebruikt, verder alles met de draagzak gedaan (inclusief stedentrips).

3 jaar geleden

Ik ga een extra licht gewicht en makkelijk om mee te nemen buggy kopen voor alleen maar reisjes ( wij reizen graag ). Onze babywagen als die omgebouwd is in buggy is en ontzettend zwaar en groot en zonde als iets mee gebeurd tijdens vervoeren . Dat gebeurt regelmatig dat de kinderwagen kapot is gegaan tijdens reis .

3 jaar geleden

Reactie op Joanna87

Ik ga een extra licht gewicht en makkelijk om mee te nemen buggy kopen voor ...
Ja klopt ik kan er een lenen van een vriendin die heeft de buggy ook alleen gekocht voor reisjes !

3 jaar geleden

Reactie op Zandsteeg

Net terug met een baby van 6 maanden, op de luchthaven en transfer van naar ...
Het verschilt wel per maatschappij. Sommige maatschappijen hoef je je buggy pas bij de gate in de leveren :).