15 Reacties

één maand geleden

Wij hebben de luxe buggy van Prenatal. Mijn man is 1.98 en loopt hier prima achter. Uiteraard niet zo lekker als achter de verstelbare kinderwagen van bugaboo die we hadden, maar dat is denk ik buggy eigen want ik ben maar 1.70 en loop ook liever met de kinderwagen als met een buggy.

één maand geleden

Hi! Wij hebben als compacte buggy de hamilton. Volgens mij heb je verschillende types, wij hebben de grootse. Ben zelf 180 en mijn man ruim 2.00 kunnen hier beide prima achter lopen. Wij hadden gezocht op hoogste duwstang 😅 Zelf vind ik de kinderwagen ook prettiger lopen voor langere afstanden.

één maand geleden

Wij zijn ook op zoek gegaan naar de hoogste.. echt onbegrijpelijk dat kinderwagens allemaal hoger en meer opties hebben en buggy's allemaal hetzelfde lijken te zijn 🤣 We zijn uiteindelijk voor de Easywalker Jacket XL gegaan.

één maand geleden

Reactie op Mandy0610

Hi! Wij hebben als compacte buggy de hamilton. Volgens mij heb je verschill ...
Ik ook, maar is voor even snel boodschappen doen toch makkelijker

één maand geleden

Reactie op Skimmy

Ik ook, maar is voor even snel boodschappen doen toch makkelijker
Ja zeker weten! Heb hem eigenlijk standaard in de auto liggen en straks met vakantie gaat die ook gewoon mee.

één maand geleden

Wij hebben de Thule Spring en die heeft een verstelbare beugel, heel fijn! Hij is niet zo compact als andere buggy's, maar wel erg stabiel.

25 dagen geleden

Een buggy is ook niet voor lange mama’s bedoeld, maar voor kinderen. 😋

25 dagen geleden

Ik heb de Mutsy Nexo (te koop). Ben zelf 1.80 en loop er prima achter. Duwstang is in hoogte verstelbaar.

25 dagen geleden

Reactie op dalmatian

Een buggy is ook niet voor lange mama’s bedoeld, maar voor kinderen. 😋
Niet! Oh ik dacht die kids moeten toch duwen. En wij zitten met een wijntje.

24 dagen geleden

Ik heb de easywalker jackey xl gekocht. Ik ben zelf 1.78 groot en loop hier heel fijn achter. Ook klein opvouwbaar dus past makkelijk in de achterbak van mijn kleine auto😊

21 dagen geleden

Reactie op Mandy0610

Hi! Wij hebben als compacte buggy de hamilton. Volgens mij heb je verschill ...
Wij hebben deze ook! Wij zijn ook 180 en 2meter en werkt super. Daarnaast kan de kap van de duurste Hamilton het verst naar beneden (tov andere buggy’s) en mocht kindje in slaap vallen kan het plat liggen. Wij hadden deze mee naar Disney en werkte echt geweldig!

12 dagen geleden

Maxicosi Plaza plus gaat heel hoog dat ik zelf met 170 cm mijn schouders omhoog heb.

9 dagen geleden

Ik lees mee als mama van 1.88

3 dagen geleden

Wij hebben zelf de easywalker miley2 We zijn ook lang. Mooien buggy, licht en makkelijk opvouwbaar.