7 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb een 3 in 1 buikband, die heeft mij niet veel geholpen ivm veloverschot na bypassoperatie. Mocht je die willen overnemen moeten we even kijken hoe we dat kunnen regelen
3 jaar geleden
3 jaar geleden
Hier eentje gehad omdzt ik vorig jaar buikwandcorrectie heb gehad en was ter ondersteuning voor m'n litteken. Maar nu draag ik hem al goeie maand niet meer op aanraden van gyneacoloog omdzt dit de baby tegen houd om te draaien. Ondertussen is hij gedraaid en ligt hij goed maar merk als ik hem aan doe ik veel moeilijker uit bed kan sochtends. Blijkbaar breekt dit ook je rugspieren af omdat de band de steun over neemt. Dus bijt nu even liever op m'n tanden dan hem nog aan te doen 馃槀 ik had ook eentje van bol.com nog steeds 茅norme last van bekkeninstabiliteit maar voldoende rust kom ik m'n dag wel door
3 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/rafys-bekkenbrace-si-sda-22-5-cm-l-zwart/9200000102741817?referrer=socialshare_pdp_androidapp ik heb deze geadviseerd gekregen. Heel fijn om mijn bekken een beetje bij elkaar te kunnen houden. Deze heb ik tijdens m'n vorige zwangerschap gekocht.
3 jaar geleden
Reactie op Keshia89
Hier eentje gehad omdzt ik vorig jaar buikwandcorrectie heb gehad en was te ...
Verstandig dat je t niet meer draagt. Door de hormonen wordt alles zwakker. Zo鈥檔 band is echt bedoeld om alleen te dragen bij hoge intensiteit belasting en eigenlijk zo min mogelijk. Het geeft tijdens het dragen vaak een stabiel gevoel wat prettig is maar van het dragen worden de spieren luier en zwakker en dus ontstaat er nog meer instabiliteit.
3 jaar geleden
Reactie op Graccc
Verstandig dat je t niet meer draagt. Door de hormonen wordt alles zwakker. ...
Ja inderdaad, de eerste week was zwaar want belaste echt enorm op m'n litteken. Maar nog extra smeren en masseren en ging al veel beter. Tjah de laatste loodjes zijn nooit plezant he 馃槀