9 Reacties

茅茅n maand geleden

Ahhh lekker veel haha. Hier krijgt ze klei, duplo, kinetisch zand, Colorino, montesorri sorteer speelgoed, stiften. Geen idee wat ze verder krijgt van familie 馃槉

茅茅n maand geleden

Met pakjesavond krijgt ze zazu slaaptrainer de Vtech boodschappenmand In de schoen krijgt ze een A3 tekenblok en een tandarts koffer. De oudst is 4 en die krijgt met pakjesavond Springtouw Hoepel Kiddiezoom camera Zij krijgt in de schoen Zakjes lego Sneeuwwitje om te beschilderen. Natuurlijk ook nog chocolade letters.

茅茅n maand geleden

Oh ja kan zijn dat er nog iets kleins bij komt van een oma 馃槄 Voor Kerst heb ik nu voor beide een gepersonaliseerd ladekastje met spiegeltje. Daar wilde ik de haarelastiekjes in bewaren. Deze: https://stickiez.nl/sieraden-make-up-kistje-met-naam-quot-jente-quot

茅茅n maand geleden

Reactie op Carieniepienie

Oh ja kan zijn dat er nog iets kleins bij komt van een oma 馃槄 Voor Kerst he ...
Oh echt heel leuk!

茅茅n maand geleden

Reactie op AniekkM

Oh echt heel leuk!
Ja even iets anders dan speelgoed 馃檲 hoewel dat lastig is, want er is ook zoveel leuk speelgoed

茅茅n maand geleden

Wauw, dat is echt heel veel. Omdat ze nog zo jong is en nog niet echt doorheeft, houden wij het beperkt. Alleen sinterklaas, geen cadeaus met Kerst. Ook kunnen we geen cadeaus van andere familieleden verwachten. Pakjesavond - loopfietsje - kleiset Schoen - Boekje van Bobbi - stempelen - kleine chocoladeletter

茅茅n maand geleden

Wat een hoop zeg! Wij vinden een verdelen tussen leuk en nuttig erg fijn als het gaat om cadeautjes en vieren alleen sinterklaas. Op het lijstje staat nu: - loco bambino - dikkie dik zoekboek - bobbi boekje - dikke sokken met anti-slip - (wat duurdere) zwembroek - opvouwbare toiletverkleiner We willen nog iets van magnetische speelgoed maar zijn hiervoor nog aan het kijken. Wel leuk om te zien wat anderen doen 馃槉

茅茅n maand geleden

Hier een step, bluey knuffeltje , tweedehands spelletje, toeter voor loopfiets en pyjama verdeeld over Sint en kerst. Van familie krijgt hij ook nog dus dit is meer dan genoeg.

茅茅n maand geleden

Jeetje wat een lijst! Wij hebben 5 cadeautjes voor sinterklaas: - connetix set - 1 setje poppenkleertjes - nieuwe handschoenen in haar huidige maat - badjasje - haarclipjes Ze krijgt ook nog wat van mijn ouders en van mijn zus, maar ik heb verzocht het bij 1 cadeautje te houden. Vind het meer dan genoeg zo!