27 Reacties

2 jaar geleden
Hier doen ze dat ook. Ik heb voor mijn zoontje's traktatie deze badbekers besteld via Lobbes (4.99 voor 6 stuks). Daarin doe ik dan nog wat lekkers om te eten. Wat ik het meest voorbij zie komen is stoepkrijt, boekjes en bellenblaas. Laatst ook een mini strandsetje gekregen met emmertje en schepje. Heel leuk! Wat wij tot nu toe hebben getrakteerd bij mijn dochter: kabouterhuisjes en vingerverf. Online kun je best veel ideeën vinden als je zoekt op 'uitdeelcadeautjes'. En bij de Action, Kruidvat en Hema heb je ook vaak leuke dingen tegen een klein prijsje.

2 jaar geleden
Niet enorm creatief, maar ik heb uitdeelboekjes besteld en ingepakt als kleinigheidje voor op het kinderdagverblijf. Voor op het kinderdagverblijf zelf heb ik een watermat gekocht waarmee alle kindjes kunnen spelen, de medewerkers kregen al te veel chocolade vertelden ze, dus daarom een ander cadeautje voor de groep.

2 jaar geleden
Onze dochter gaat nar een gastouder dus allerlei verschillende leeftijden. Zij heeft getrakteerd op een strandbal

2 jaar geleden
De mini voorleesboekjes worden door zoontje ook echt gebruikt met spelen dus dat vind ik wel leuk.
Ik heb zelf mini houten puzzels besteld op Temu. (Zag ze van de week ook bij de Lidl). Daarnaast trakteert hij op vers fruit (in de vorm van een pauw).

2 jaar geleden
‘Is het een gewoonte om een kleine attentie te geven’?
Als je dat niet wil, dan doe je dat toch niet?
Er zijn ook zat leuke traktaties zonder een attentie er bij.
Trakteren moet leuk blijven en geen verplichting om er iets bij te doen!

2 jaar geleden
Het leukste cadeautje dat wij hebben gekregen vond ik een bootje voor in bad. Zelf hebben we geen cadeautje gedaan omdat ik dacht: iedere ouder heeft waarschijnlijk al zoveel zooi. We hebben een uitdeelzakje gemaakt met een mandarijntje, rozijntjes, een jungle feestmasker en een leuke foto erop van onze zoon.

2 jaar geleden
Wij maken vishengeltjes van soepstengels een daaraan hangen we een activiteitenballetje (kan verschillende richtingen gedraaid worden etc).
Wij hebben ook een keer een zogenaamde handvlieger gekregen. Oftewel een houten bijtring met linten eraan. Super simpel en niet duur maar die hangt hier maanden later nog steeds in huis.

2 jaar geleden
Allereerst: het is nooit een verplichting heh! Als jij het niet wilt dan doe je het niet!
Ik vind het wel leuk om tijdens verjaardagstraktaties creatief te zijn. Ik heb dus al eens van een grote platte doos een simpele racebaan gemaakt met voor elk kindje een autootje erop en de finish gemaakt van doosjes rozijnen.
Op een groot dienblad met blauw crepepapier een zee gemaakt en daarin eendjes gedaan (er word er EENdje jarig)
Nu voor het afscheid van de oudste op het kdv een plastic bootje met een vlaggetje gemaakt en die 'vaart' op een ingepakt volkoren ontbijtkoekje.