10 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje had dit ook! Was echt een flinke bult, maar is nu al weg. Opeens tussen de 3 en 4 weken oud begon ie te slinken en was ie in 2-3 dagen weg. Dus kan opeens snel gaan!

3 jaar geleden

Hey! Mijn dochter had er twee aan elke kant. 1 ging met een week of 4 weg en de andere is denk ik met een week of 6 gaan slinken en was toen van de 1 op de andere dag verdwenen. Wij kregen als tip van de osteopaat om het zachtjes te ‘masseren’, ik ga het proberen uit te leggen 🤣: Vingertoppen allemaal bij elkaar (zie foto, maar dan op ze kop), op het midden van de ‘bult’ zetten en dan zonder te duwen de vingers open strijken, belangrijk was dat je geen druk uit oefend maar gewoon zachtjes streelt. Ik heb het idee dat het echt geholpen heeft. Je kunt ook voelen of de bult zacht blijft, wordt hij hard dan zou ik aan de bel trekken omdat het kan gaan verkalken ofzo iets. Succes 💪

3 jaar geleden

Bij mijn dochtertje is het ook tussen week 3 en 4 plots enorm verminderd! Dus het kan plots snel gaan! 😊

3 jaar geleden

Hey! Mijn dochter had er twee aan elke kant. 1 ging met een week of 4 weg e ...
Thanks voor de tip! Ga ik elke dag even zachtjes proberen te masseren.😃

3 jaar geleden

Reactie op D3vil_Kitt3n

Bij mijn dochtertje is het ook tussen week 3 en 4 plots enorm verminderd! D ...
Ohhh fijn om te zien! Hopelijk trekt het hier ook ineens zo snel weg haha

3 jaar geleden

Ik kreeg de tip om haar juist op haar zij te leggen. Zodat ze boven op de bult ligt. Maar lijkt mij juist extra druk te geven? Wat denken jullie?

3 jaar geleden

Reactie op huizeveld

Ik kreeg de tip om haar juist op haar zij te leggen. Zodat ze boven op de b ...
Ik ben geen expert dus het is maar een gevoel maar ik heb begrepen dat de bulten best pijn kunnen doen, ik zou er dus niet voor kiezen mijn kindje daar op te laten liggen 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Ik ben geen expert dus het is maar een gevoel maar ik heb begrepen dat de b ...
Ja hij doet hier gelukkig geen pijn, voor zover we aan haar merken, maar lijkt me alsnog niet echt lekker liggen haha

3 jaar geleden

Hey! Mijn dochter had er twee aan elke kant. 1 ging met een week of 4 weg e ...
Oh wauw! Ik ben elke dag een klein beetje aan het masseren tijdens het voeden en de bult is ondertussen gewoon bijna weg 😮 Thanks voor de tip!

3 jaar geleden

Mijn dochter had het ook had een behoorlijke bult en het was ongeveer met 3 weken weg. Ik heb het nooit eerder gezien. Maar het gaat het echt geduld hebben.