7 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben het goedkoopste ledikantje van ikea omgebouwd tot cosleeper. Een zijkant eraf gehaald en vast gehaakt aan de zijkant van het bed. Mijn oudste heeft tot een jaar op die manier naast me gelegen. Daarna tot hij 2,5 was in het ledikantje met de zijkant er weer op.

3 jaar geleden

Op deze manier

3 jaar geleden

Wij hebben een chipolino co sleeper, die is 50x90. Onze dochter kan er nog wel even mee vooruit. Is wel kleiner dan een ledikant hoor!

3 jaar geleden

Ik volg mee. Mijn zoontje van 15 weken barst zijn wieg bijna uit maar ben er nog niet aan toe dat hij naar zijn kamer gaat.

3 jaar geleden

Reactie op Whatififly

Wij hebben het goedkoopste ledikantje van ikea omgebouwd tot cosleeper. Een ...
Wij zitten hier met hetzelfde, willen voorlopig niet stoppen met samen op de kamer slapen, maar einde van de wieg komt in zicht. Past deze oplossing alleen als het ledikant toevallig dezelfde hoogte heeft als het ouderbed?

3 jaar geleden

Reactie op Lace

Wij zitten hier met hetzelfde, willen voorlopig niet stoppen met samen op d ...
Je kan een stuk van de poten afzagen misschien? Bij ons is het op 2cm na gelijk zou ik zeggen. Als mijn zoon straks groter wordt zet ik juist het ledikantje al naar beneden terwijl het nog wel een cosleeper is zodat hij niet uit zijn eigen bed in ons bed kan rollen/tijgeren.

3 jaar geleden