9 Reacties

één jaar geleden
Mijn zoon heeft geloof ik tot over een jaar in de co sleeper naast mij geslapen.
Daarna heeft hij in een ledikantje naast mij geslapen (40cm tussen zijn bed en mijn bed)
En nu mijn tweede geboren is, en die weer in de cosleeper ligt, slaapt grote zoon aan pappas kant van het bed in een ledikantje. Hij wordt in april 3 🤭

één jaar geleden
Zo ziet het er dan uit bij ons. 1 hond slaapt ook nog in de mand naast het bed. Andere hond slaapt op bed 🥰

één jaar geleden
Reactie op _xkb
Super gezellige kamer zo zeg!🤗 ik zie overal staan dat je kindje er niet m ...
Ik heb de bodem toen naar beneden gedaan. Kon hij ook niet uit zijn bedje op ons bed rollen. En ik heb hem toen hij ging kruipen gelijk geleerd hoe hij op zijn buik veilig van het bed kon komen. Nooit ongelukken gehad.

één jaar geleden
Mijn dochter heeft tot ze zich ging optrekken aan de randen (ongeveer 7 maanden) in de co-sleeper gelegen.
Wel al eerder de dutjes overdag in eigen ledikant zodat ze ook al aan dat bed gewend raakte.
Daarna ging ze in dr eigen ledikant en als ze snachts rond 4u voor een voeding kwam sliep ze de laatste uurtjes bij ons in bed.
Ben van plan het nu bij mn zoon weer zo te doen👍🏼. Al slaapt mijn zoon nu eigenlijk meer al in ons bed dan in de co-sleeper 😂
Probeer hem wel steeds vaker er al in te leggen, maar ik val vaak zelf tijdens het voeden in slaap😆
één jaar geleden
Deze week hebben we onze zoon in zijn bed gelegd op zijn kamer. Hij is drie maanden oud. Ik vond onze cosleeper zonder hekje onveilig worden nu hij gaat bewegen.
Ik had er meer moeite mee dan hij geloof ik. Hij slaapt als een os. Al twee nachten doorgeslapen van de drie (voorheen nog 1 nachtvoeding).
Zijn kamer is naast de onze en met de deuren open hoor ik hem zelfs smakken als hij wil eten.

één jaar geleden
Je kan ze erin laten slapen totdat ze kunnen "staan". Als hij zichzelf kan optrekken moet hij dus over naar de ledikant. Anders zou hij over de rand eruit kunnen vallen 😉. Dit verschilt dus heel erg per baby, omdat de ene dit sneller kan dan de ander.
één jaar geleden
Ik was van plan om de co sleeper tot 6 maanden te gebruiken maar ik vond de co-sleeper al te klein worden voor hem bij 2,5 maand... Dus ik was blij dat ik er geen geld aan had uitgegeven maar gratis had geleend van een vriendin. Nu heb ik het ledikant naast mijn bed staan. Ik ben benieuwd hoelang hij daarin past...