22 Reacties

4 maanden geleden

Mijn zoontje wordt woensdag 2 en is best klein, maar hij gaat heel erg graag naar de Julianatoren! En laatst zijn wij naar de Efteling geweest icm een overnachting bij het Efteling Hotel. Hij heeft toen enorm genoten! Sprookjeswonderland in Enkhuizen vindt hij ook super leuk.

4 maanden geleden

Wij gaan met onze kinderen heel vaak naar de efteling. Onze dame is 80cm en die gaat mee in veel attracties daar 😊

4 maanden geleden

Reactie op PetraP

Mijn zoontje wordt woensdag 2 en is best klein, maar hij gaat heel erg graa ...
Mijn dochtertje is ook van 7 aug 🥳 Sprookjeswonderland zijn we vaker heen geweest, is top. Efteling ook paar maanden geleden maar is nu zo druk en duur 🥰 Juliantoren ga ik eens kijken, dankje!

4 maanden geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Mijn dochtertje is ook van 7 aug 🥳 Sprookjeswonderland zijn we vaker heen ...
En niet echt een attractiepark, maar wel erg leuk, Molenwaard! Weet niet in welke regio je precies zoekt? Of Irrland, in Duitsland.

4 maanden geleden

De Julianatoren. Ze kan dan al in heel veel attracties ( met jullie).

4 maanden geleden

Ons dochtertje word ook woensdag 2! Zij is dan wel bijna 90cm, en weet niet precies welke regio je wat zoekt haha. Maar waren vorige week in Slagharen, en daar mocht ze in best wat attracties samen met ons. Ook is de Waarbeek heel leuk in Hengelo. En idd JulianaToren 😄

4 maanden geleden

Ik volg mee voor leuke tips! Maar ik reageer eigenlijk omdat onze dochter woensdag ook 2 wordt! Mooie datum haha 🥰

4 maanden geleden

Wij waren laatst in Drouwenerzand, daar waren een aantal attracties vanaf 80cm, zoals twee draaimolens, de zweefmolen, een achtbaantje, een soort schommelschip, autootjes, treintje en natuurlijk nog een speeltuintje. Niet megaveel dus, maar onze dochter vond het heel leuk om meerdere keren achter elkaar in dezelfde attracties te gaan, dus ben je toch een poos zoet (en onbeperkt patatjes en ijsjes eten...)

4 maanden geleden

Reactie op PetraP

En niet echt een attractiepark, maar wel erg leuk, Molenwaard! Weet niet in ...
We wonen in het midden van het land dus meeste is sowieso 1 a 1.5uur rijden.

4 maanden geleden

Sprookjeswonderland! Zeer betaalbaar en voor kleine kinderen een fantastische beleving.

4 maanden geleden

Julianatoren, avonturenboerderij molenwaard, linnaeushof, Toverland.

4 maanden geleden

Wij zijn toen de kids klein waren ook een paar keer naar de Efteling geweest. De kids vonden het sprookjesbos en Carnaval Festival fantastisch en we konden ons er allemaal prima de hele dag vermaken. Wij hadden wel beide keren mijn schoonmoeder mee (die vindt de Efteling ook erg leuk) zodat er af en toe 1 van ons bij de kids kon blijven terwijl de andere 2 volwassenen in een grotere attractie konden, zonder kids.

4 maanden geleden

Avonturenboerderij molenwaard echt fantastisch

4 maanden geleden

Voor de mama's waarvan je zoon of dochter vandaag ook 2jr is geworden, van harte gefeliciteerd! Het is uiteindelijk toch Sprookjeswonderland geworden vandaag. Park kende we al maar ze hebben zich weer goed vermaakt.

4 maanden geleden

Vraagje, hoe doen jullie dit met het slaapje 🤭? Slaan jullie kindjes bij een dagje uit het slaapje over? Ons zoontje slaapt niet in de wagen en al helemaal niet met zoveel verleiding. Dus we gaan zelden hele dag weg aangezien ons zoontje na 14.00 uur erg vervelend wordt, niet wil slapen en de middag alleen maar chagrijnig en huilerig is 🙈😅

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobe1008

Vraagje, hoe doen jullie dit met het slaapje 🤭? Slaan jullie kindjes bij ...
Wij doen eind vd maand een dagje dierentuin. We hopen op een dutje in de wagen maar anders kan ze ook weleens in de draagzak slapen dus proberen we die ook

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobe1008

Wij gaan ook zelden een hele dag weg aangezien ze nog slaapt. Vaak 2uur. Beide kinderen hebben nooit in kinderwagen geslapen. Wel in auto gelukkig. 15.30uur was ze helemaal op en huilerig. Toen naar huis en in auto geslapen. Heb abbo op dierentuin en dan ga ik voor of na slaapje

4 maanden geleden

Sprookjeswonderland in Enkhuizen is zeker een aanrader. Topattractie zijn de dobberbootjes waar je kind zelfstandig in zit en waar je zelf naast loopt. Super leuk. Onze dochter vond dat helaas te spannend, maar dat had er ook mee te maken dat ze al een paar drukke dagen achter de rug had.

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobe1008

Niet ! Wij gaan als het open is tm ongeveer 14 uur. En dan de auto in of zorgen dat we rond 14 in de auto zitten.

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobe1008

Hier 2 kindjes die beide nog slapen, maar met dagen weg laten we het los. De ene keer slapen ze in de wagen, andere keer pas op de terugweg. Soms ook helemaal niet haha 😝