22 Reacties
4 maanden geleden
Mijn zoontje wordt woensdag 2 en is best klein, maar hij gaat heel erg graag naar de Julianatoren!
En laatst zijn wij naar de Efteling geweest icm een overnachting bij het Efteling Hotel. Hij heeft toen enorm genoten!
Sprookjeswonderland in Enkhuizen vindt hij ook super leuk.
4 maanden geleden
Reactie op PetraP
Mijn zoontje wordt woensdag 2 en is best klein, maar hij gaat heel erg graa ...
Mijn dochtertje is ook van 7 aug 🥳
Sprookjeswonderland zijn we vaker heen geweest, is top. Efteling ook paar maanden geleden maar is nu zo druk en duur 🥰
Juliantoren ga ik eens kijken, dankje!
4 maanden geleden
De Julianatoren. Ze kan dan al in heel veel attracties ( met jullie).
4 maanden geleden
Wij waren laatst in Drouwenerzand, daar waren een aantal attracties vanaf 80cm, zoals twee draaimolens, de zweefmolen, een achtbaantje, een soort schommelschip, autootjes, treintje en natuurlijk nog een speeltuintje. Niet megaveel dus, maar onze dochter vond het heel leuk om meerdere keren achter elkaar in dezelfde attracties te gaan, dus ben je toch een poos zoet (en onbeperkt patatjes en ijsjes eten...)
4 maanden geleden
Reactie op PetraP
En niet echt een attractiepark, maar wel erg leuk, Molenwaard!
Weet niet in ...
We wonen in het midden van het land dus meeste is sowieso 1 a 1.5uur rijden.
4 maanden geleden
Sprookjeswonderland! Zeer betaalbaar en voor kleine kinderen een fantastische beleving.
4 maanden geleden
Wij zijn toen de kids klein waren ook een paar keer naar de Efteling geweest. De kids vonden het sprookjesbos en Carnaval Festival fantastisch en we konden ons er allemaal prima de hele dag vermaken. Wij hadden wel beide keren mijn schoonmoeder mee (die vindt de Efteling ook erg leuk) zodat er af en toe 1 van ons bij de kids kon blijven terwijl de andere 2 volwassenen in een grotere attractie konden, zonder kids.
4 maanden geleden
Voor de mama's waarvan je zoon of dochter vandaag ook 2jr is geworden, van harte gefeliciteerd!
Het is uiteindelijk toch Sprookjeswonderland geworden vandaag. Park kende we al maar ze hebben zich weer goed vermaakt.
4 maanden geleden
Vraagje, hoe doen jullie dit met het slaapje 🤭?
Slaan jullie kindjes bij een dagje uit het slaapje over?
Ons zoontje slaapt niet in de wagen en al helemaal niet met zoveel verleiding. Dus we gaan zelden hele dag weg aangezien ons zoontje na 14.00 uur erg vervelend wordt, niet wil slapen en de middag alleen maar chagrijnig en huilerig is 🙈😅
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobe1008
Vraagje, hoe doen jullie dit met het slaapje 🤭?
Slaan jullie kindjes bij ...
Wij gaan ook zelden een hele dag weg aangezien ze nog slaapt. Vaak 2uur.
Beide kinderen hebben nooit in kinderwagen geslapen. Wel in auto gelukkig. 15.30uur was ze helemaal op en huilerig. Toen naar huis en in auto geslapen.
Heb abbo op dierentuin en dan ga ik voor of na slaapje
4 maanden geleden
Sprookjeswonderland in Enkhuizen is zeker een aanrader.
Topattractie zijn de dobberbootjes waar je kind zelfstandig in zit en waar je zelf naast loopt. Super leuk. Onze dochter vond dat helaas te spannend, maar dat had er ook mee te maken dat ze al een paar drukke dagen achter de rug had.