5 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft al heel lang dat hij moeilijk kan poepen lactuloze hielp hier helemaal niet .. wij hebben zakjes voor door z’n voeding gekregen via de huisarts en die gebruikt hij al een paar maanden .. en nu poept hij veel beter en regelmatiger

2 jaar geleden

Hier hetzelfde was ook begonnen met brood en gelijk dezelfde dag merkte ik het aan haar dat ze verstopt ging raken. Ze heeft een week lang aan de lactulose gezeten en het werkte totaal niet. Ook bij haar kwamen er af en toe wat kleine keutels uit maar niet meer wat het voor die tijd was. Ik heb nu forlax junior voor haar gekregen en hoop dat dit het weer een beetje op gang gaat helpen. Ik heb m'n meisje lang niet zoveel pijn zien lijden. Ik ben gestopt met brood geven en probeer het over een maandje nog weer eens. Ik was gestart met wit brood maar dat ga ik niet meer doen. Als ik weer ga beginnen dan gelijk bruin brood. Voor nu maar alle liefde geven aan mijn meisje en hopelijk snel de darmen weer op orde. Sterkte met je mannetje. Hopelijk poept hij snel weer normaal. Ik zou alleen om de forlax vragen want dat schijnt stukken beter te werken dan lactulose.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

De buikpijn en krampen herkennen wij van de potjes Olvarit die wij geven. Voorheen had hij nergens last van toen we enkel groenten gaven. De potjes voor 6+ maanden met vlees en aardappels geven hier ook veel buikpijn tot heel erg overstuur huilen aan toe. We zijn nu ook even gestopt

2 jaar geleden

Reactie op Sharonblue

Mijn zoontje heeft al heel lang dat hij moeilijk kan poepen lactuloze hielp ...
Hier precies hetzelfde hier ook zakjes

2 jaar geleden

Onze dochter poept juist heel makkelijk en veel nu ze brood krijgt.. bij de groentehapjes echt wel veel verschil gemerkt aan t begin, veel krampjes in de nacht en moeilijker poepen. Wij geven wel tarwebrood (dus niet wit). Maar als hij er last van heeft, gewoon nog ff wachten of minder ervan geven hoor! Je kindje is nog zo klein en die darmpjes moeten plots zo hard werken..