31 Reacties

5 maanden geleden

Klinkt idd erg pittig! Mijn zoontje huilde ook elke nacht. Had geen goeie stoelgang en veel windjes. Totdat ik bij een orthomoleculaire therapeut een ontlastingsonderzoek heb gedaan. Ik kreeg verschillende probiotica, vitamines en de tip om elke dag beetje bottenbouillon te geven voor de darmen en koemelk en tarwe een tijd te laten staan. Nu goede ontlasting, veel minder windjes en slaapt bijna elke nacht door. Wilt nog steeds wel graag hele dag aandacht en is ook aan het uitdagen maar het is echt beter te doen! Hoop dat je er iets aan hebt en dat het snel beter wordt!

4 maanden geleden

Alsof ik mij eigen verhaal lees, mijn derde is ook heel pittig. Ook mijn zoon heeft buisjes, maar heeft nog elke maand een loopoor. Hij is continue boos,driftig en begint zichzelf nu zelfs te slaan en te beuken met zijn hoofd ik ben ook ten einde raad... het slapen gaat daarentegen sinds 3 maanden wel goed... zelf overdag slaapt hij nu 2 uurtjes achter elkaar.

4 maanden geleden

Reactie op Mamvantwee

Alsof ik mij eigen verhaal lees, mijn derde is ook heel pittig. Ook mijn z ...
Heftig he?.hier ook weer steeds die oortjes. Om moedeloos van te worden. Het lijkt zelfs alsof de oordruppels hier ook niet echt meer werken. Duurt lang voordat het oor stopt met lopen. Slapen lijkt hier ook te beteren sinds.laatste kuur antibiotica via de mond(blaasontsteking). Nu dus kijken omdat een blaasontsteking op deze leeftijd en een jongen bijzonder is. Zij. Ook bij de.mesoloog geweest, wandelen nu maar de alternatieve geneeswijzen route aangezien ik in de reguliere geneeskunde niet verder kom. Hij blijkt volgens mesoloog.nief om te kunnen gaan met de vele suikers (hij dronk.alleen maar sap.en gezoete sojadrink ivm vermoeden koemelk of lactose allergie en door dit vermoeden ook veel zoet brood beleg). Zijn nu sinds een klein weekje zo min.movelijk suikers en slapen lijkt beter gaan

4 maanden geleden

Reactie op Ess_87

Oh ja die strijd is hier.opgegeven. hij poettsf niet dagelijks en als.hij p ...
Wij hebben een liedje waarmee we tandenpoetsen op de mobiel. Daardoor is het poetsen veel makkelijker geworden. Ben d’r niet helemaal van maar omdat mijn vriend het aanzet, kan ik door het liedje te zingen hem al genoeg afleiden en lukt het tandenpoetsen ook steeds beter!

4 maanden geleden

Hier ook de grenzen aan het opzoeken. Vooral nu wij net een tweeling erbij hebben en wij dus geregeld vast zitten is het soms best wel lastig. Ook de heftige huilbuien zijn nieuw. Ik ben wel blij dat hij goed slaapt😅

4 maanden geleden

Reactie op Nouk92

Ik denk dat ze streng genoeg is, anders zou het haar niet zo uit putten. ee ...
Ik pak hem echt wel streng aan, maar hij gaat gewoon door. Het gevolg is de hele dag een brullend kind. Hij ziet het straffen meer als niet begrepen worden...

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu? Ik herken namelijk bijna alles en elke keer als het beter lijkt te gaan is het na een paar dagen weer net zo erg:(. Mocht je inmiddels iets hebben gevonden wat voor jullie werkt hoor ik het graag..

2 maanden geleden

Reactie op Elle14

Hoe gaat het nu? Ik herken namelijk bijna alles en elke keer als het beter ...
Deels. Zijn bij een mesoloog geweest en hij gaf aan dat zijn lichaam niet wist wat het met de suikers moest. Probiotica voor zn darmen en een homeopathisch middeltje voor suiker huishouding. Ik was wat sceptisch maar hey, na bijna 2 jaar door modderen sta je open voor alles. En werkelijk, hij heeft minder buikpijn en slaapt beter. Gedrag... Tja... Vooral als hij moe.js is het drama en verder is alles nee en weerstand en zijn zussen aanvallen doet hij nog steeds. Het lijkt wel minder te worden allemaal maar of dat met de mesoloog te maken heeft.... Geen idee Ik vind het vooralsnog zwaar en ben zelf niet meer vooruit te branden. Het huishouden stapelt op, werk is giga druk en ik geen tijd voor de kids laat staan voor mezelf... Bijna twee dus het wordt alleen maar makkelijker nu

2 maanden geleden

Reactie op Ess_87

Deels. Zijn bij een mesoloog geweest en hij gaf aan dat zijn lichaam niet w ...
Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat het iig iets beter gaat! En heeeel herkenbaar, je staat echt open voor alles inderdaad. Probiotica hebben we idd ook lange tijd geprobeerd, maar hielp hier weinig. Welke gebruik jij? En ook herkenbaar dat het erger wordt wanneer hij moe is…. Maar goed als ie dan dus ook niet goed slaapt blijf je in die stomme cirkel he😖 Pff heel pittig hoor!! Heel veel respect voor jou met nog 2 kinderen! Ik zou dat denk ik niet overleven🙈 Vind dit met 1 al zo zwaar!! Hoop inderdaad dat het vanaf 2 makkelijker wordt. Tot nu toe dacht ik dat bij 6 mnd, 12 mnd, en 18 ook😂.. weet iig dat je niet alleen bent!

2 maanden geleden

Wauw mama @ess_87 dat klinkt echt heftig en ik begrijp helemaal dat je, ondanks dat je je zoontje ongetwijfeld erg graag ziet, je je soms echt radeloos en uitgeput voelt!! Hebben jullie een beetje hulp?

één maand geleden

Hoe gaat het nu met je?