416 Reacties

één jaar geleden

De start op het kinderdagverblijf gaat nog niet zo soepel, waar ik me al best rot en onzeker over voel plus dat het stress en gedoe met werk geeft. Van de week hem na 3 uur opgehaald en nou heeft hij in die 3 uur ook nog iets opgepikt waardoor ik nu met een zielig hoopje zieke baby zit en een zieke man. En stress omdat van werken dus wel weer weinig terecht zal komen vandaag.

één jaar geleden

Oke ik vind mijn uber vrolijke dochtertje geweldig. Maar dat 15 keer terug moeten draaien op het omkleedkussen om 1 luier aan te doen grrrrrrrrrr

één jaar geleden

Reactie op Dvhil

Oke ik vind mijn uber vrolijke dochtertje geweldig. Maar dat 15 keer terug ...
Te gek hoeveel verschil er zit op kinderen hé! De onze doet dit dus echt niet: maar zit dan bijvoorbeeld al kei stevig alleen zonder steun mooi te spelen in de box.

één jaar geleden

Kwestie van temperament. Hier op dit moment lekker gezellig: dubbele oorontsteking, een of ander virus met overgeven én diarree, een doorkomende tand (of twee?) en nog steeds in de slaapregressie. Kan het nóg erger eigenlijk 😌

één jaar geleden

Bijna 7 maanden oude kleine die eigenlijk al vanaf het begin verkouden is. Vanaf januari hoesten erbij en nu sinds 1,5 week verhoging en koorts heeft (antibiotica en neusspray vd ha helpen niet lijkt het wel). Ook al een aantal nachten zelf niet kunnen slapen omdat meneer elk uur of elke 2 uur weer opnieuw wil aanhappen (geef bv en slapen gelukkig samen in dit geval) en overdag alleen maar aan het jengelen en wil niet in zijn bed weggelegd worden voor zijn dutjes met als gevolg dat hij bovenop me slaapt. Vaders is gezellig een weekendje weg met de vriendengroep en ik mag me maar weer zien te redden met een huis wat een puinzooi is en een zieke baby!! ik ben gewoon op en kan niet meer.

één jaar geleden

Reactie op Luna 86

Bijna 7 maanden oude kleine die eigenlijk al vanaf het begin verkouden is. ...
Och voel met Je mee ❤️ succes

één jaar geleden

Helemaal klaar mee. Een baby die Alleen maar huilt en vermaakt wil worden, overdag nauwelijks slaapt maar door het gedragen willen worden mij helemaal sloopt en een partner waar ik steeds ruzie mee heb die het niet begrijpt hoe druk en Vermoeiend het is. Zodanig ruzie gehad met, oudste dochter beloofd uit eten te gaan. Gaat niet door. En zodanig klaar mee dat ik op het punt sta om er een punt achter te zetten. Als je dan toch overal alleen voor staat… dan maar helemaal alleen

één jaar geleden

Reactie op Ess_87

Helemaal klaar mee. Een baby die Alleen maar huilt en vermaakt wil worden, ...
Ruzie met man uiteraard niet met dochter..🥴

één jaar geleden

Pfffff. Wat een dagen. Arme baby verstopt, medicijnen. En sinds alles weer wat op gang is gekomen is het helemaal bal. Amper slapen. Veel huilen (afgewisseld met enorm lachen). Wel/niet willen eten. Ik weet echt niet wat te doen. We lijken even uit ons ritme samen. Ohja, en toch stoppen met borstvoeding valt zwaar maar alleen nachten voeden gaat niet goed qua productie :(

één jaar geleden

Reactie op Ess_87

Helemaal klaar mee. Een baby die Alleen maar huilt en vermaakt wil worden, ...
Continu ruzie niet leuk nee. heel veel sterkte met wat je ook besluit 😘

één jaar geleden

Waarom heb ik toch het gevoel dat we van slaapregressie in slaapregressie terecht komen... Wanneer leren ze nou is normaal slapen??? Zo moeilijk is het niet hoor zucht..

één jaar geleden

Reactie op EstherB17

Waarom heb ik toch het gevoel dat we van slaapregressie in slaapregressie t ...
Als Je je er op instelt dat baby slecht slapen word de frustratie minder. Spreek uit ervaring want bij m’n eerste werd de grens van beter slapen verslaapt van 3 naar 6’maanden, naar 9 maanden naar 1 jaar, 1,5 jaar, 2,5 jaar. Het werd steeds beter maar echt goed werd het pas toen ze 4 werd en 5 dagen naar school Ging.. oudste is nog steeds geen goede slaper hoor. Tweede viel me reuze mee maar had geen verwachtingen meer.. en derde valt weer zwaar… Go with the flow… slapen komt echt nog wel tot ze 16 zijn en uitgaan? Of eerder…

één jaar geleden

Reactie op EstherB17

Dat duurt nog behoorlijk lang... babies, dreumes en peuter slaap is niet ideaal.

één jaar geleden

Reactie op EstherB17

Het is lastig, mijn oudste is bijna 2 en wordt ook nog minimaal 1x in de nacht wakker, m'n tweede soms wel 3x. Kindjes slapen gewoon minder goed. Ik ben vaak om de 2 uur wakker. Het wordt beetje bij beetje wat beter, maar helaas nu nog niet. Sterkte daar

één jaar geleden

Reactie op Ess_87

Als Je je er op instelt dat baby slecht slapen word de frustratie minder. S ...
Ja.. ik had een week dat ze 1 keer kwam in de nacht en dutjes kon doen van 1.5 uur. Daarvoor was het in de nacht 2/3 keer minimaal. Dus ik dacht.. we komen in de buurt. Maar helaas.

één jaar geleden

Aan de reacties te zien is er in ieder geval veel herkenning hahah bedankt. Voelt ieder geval niet eenzaam hahah

één jaar geleden

Reactie op Whatififly

Dat duurt nog behoorlijk lang... babies, dreumes en peuter slaap is niet id ...
Klopt. Mijn oudste wordt 4 in juli en wordt pas sinds een goeie twee maand niet meer wakker. De jongste is zes maand en een half dus we hebben nog wel even te gaan 😆

één jaar geleden

Blauwe vlekken rond mijn tepel omdat mijn zoon begonnen is met bijten tijdens de voeding. Hij is gefrustreerd omdat zijn neus verstopt is en omdat hij weer tandjes krijgt en dit hem pijn doet waarschijnlijk.

één jaar geleden

Handen in het haar omdat ik niet weet wat er aan de hand is met mijn dochter. Sinds een paar dagen slaapt ze overdag ineens dutjes van meer dan een uur, 3e dutje is nu een uitdaging, die lukt niet altijd. Maar ze slaapt nu beter overdag dan een paar weken/maanden geleden, maar haar humeur is er niet beter op geworden. Continu vermaakt moeten worden, ineens uit het niets huilen, fruit- en groentehapjes weigeren, overstrekken... 's Nachts hebben we er geen kind aan, maar overdag pfffff

één jaar geleden

Manlief is ziek al bijna weekje ook koorts gisteren getest… CORONA .. daar gaan we weer hoe