416 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Ess_87
Manlief is ziek al bijna weekje ook koorts gisteren getest… CORONA .. daar ...
Mijn man 2 weken geleden Corona gehad. Ik was wel ziek, maar geen Corona. Ik was er slechter aan toe dan hem en ik had gewoon griep 😬 dochter ook ziek, maar vonden het zielig om haar te testen dus geen idee of het Corona was of gewoon griep.
één jaar geleden
Reactie op HappyMom2225
Mijn man 2 weken geleden Corona gehad. Ik was wel ziek, maar geen Corona. I ...
Ja soms vraag ik me af hoe dit kan hoor. En ik denk ook dat die testen niet altijd even gevoelig zijn.
Zolang ik zelf niet ziek ben houd ik het gezin wel draaiende.. maar zelf ziek plus zieke kinderen (heb er 3) dat is echt shit…
één jaar geleden
Reactie op Ess_87
Ja soms vraag ik me af hoe dit kan hoor. En ik denk ook dat die testen niet ...
Dat is wel pittig met 3. Ik vond het met 1 al moeilijk 😅
één jaar geleden
Schoonmoeder vroeg gisterenochtend aan mijn vriend of ze onze baby van 6 maanden een bitterbal mocht geven. Zegt hij nee, vraagt ze aan mij of het echt niet mag. N.E.E.
één jaar geleden
Reactie op fgru
Een bitterbal?? 😂 Ik weet niet precies waarom, maar ik moet vreselijk lach ...
Zie ook het woord ‘ochtend’, dat was haar ontbijt. Ben echt de flauwste niet, lach me stuk als ze hapjes ijs pakt. Van de week had ze (perongeluk) een hapje uit een servertje gepakt 😂 maar een bitterbal gaat me echt te ver
één jaar geleden
Grrrr ik heb al weken t slaapprobleem dat ik vanaf 4 uur klaarwakker ben en pas weer kan slapen als dochterlief de fles heeft gehad... zo ook vandaag 03 uur klaarwakker..... sliep ik eindelijk weer ( zonder de fles gegeven te hebben) maakt manlief mij om 05:15! Wakker omdat hij dacht dat hij mij had horen zeggen dat ik er op dat tijdstip uit moest... mijn wekker stond om 6 uur 😭
één jaar geleden
Mijn zoontje heeft weer een oorontsteking, terwijl de vorige net over is met een antibioticakuur.. Ik vind het zo zielig voor hem. En daarnaast had ik zo gehoopt dat ie geen of minder vaak oorontsteking zou hebben doordat ik borstvoeding geef, maar dat is dus blijkbaar bij ons niet het geval en daar baal ik ook van😟
één jaar geleden
Reactie op MargotN
Mijn zoontje heeft weer een oorontsteking, terwijl de vorige net over is me ...
Hier ook aan de lopende band… sinds november… ben blijkbaar elke maand een keer bij de huisarts geweest en steeds weer het andere oor ontstoken… eind februari kuurtje gehad maar helaas nu alweer oorontsteking… bleek een dubbele want beide oren lopen… heerlijk zo…
Afwachten tot 1 jaar heeft de arts gezegd dan verwijzing voor kno voor buisjes. Dat is me wel bekend van m’n andere twee kids helaas maar niet zo jong… wat heeft de arts bij jou gezegd?
één jaar geleden
Even stoom afblazen, uren aan het aftellen tot mijn man weer thuis is, vrijdagmiddag 17.00 uur, ik ben moe! 😩
één jaar geleden
Reactie op MargotN
Ja hij is nu weer aan de antibiotica druppels... Buisjes gaat idd nog niet ...
Ah oké toch wel druppels. Via de KNO of huisarts?
Sorry voor de vele vragen hoor.. maar ben een beetje radeloos na alle slapeloze nachten en gejengel overdag waardoor ik hem veel moet dragen (wat worden ze toch zwaar!)… echt heelmaal
Op en behoorlijk veel
Rugpijn…
één jaar geleden
Reactie op Ess_87
Ah oké toch wel druppels. Via de KNO of huisarts?
Sorry voor de vele vrage ...
De huisarts, bij de KNO arts zijn we nog niet geweest. Vorige keer had hij een orale antibiotica kuur. Dat hielp toen wel, maar nu dus na maar twee weken later weer een loopoor, en omdat ie geen koorts heeft wilde de huisarts druppels proberen. Inderdaad, vooral die nachten en dat huilen erbij is erg zwaar...
één jaar geleden
Pff even klagen hoor. Soms voelt het alsof ik een puber in huis heb ipv een volwassen partner. Ik heb vandaag mijn dagje weg moeten afzeggen omdat mijn zoontje ziek is omdat mijn partner het niet zag zitten om alleen met hem te blijven. Prima dat doe ik met alle liefde. Vervolgens ben ik de gene die de hele dag met ons zoontje bezig is en gaat mn partner doodleuk 2uur naar een aquarium winkel. Ook vroeg ik hem om 13u30 om even de was op te hangen omdat ik mijn handen niet vrij had. Het is nu 21.45 en de was zit nog in de wasmachine😵💫
één jaar geleden
Reactie op MargotN
Ja hij is nu weer aan de antibiotica druppels... Buisjes gaat idd nog niet ...
Hier hetzelfde verhaal. Sinds november. Momenteel lokale antibiotica druppels voor de slijmen. Ik denk dat het de zesde oorontsteking is. Donderdag moet ik bij de nko arts op consult. Indien "glue ear" (slijm achter trommelvlies) niet weg is, zullen ze wss buisjes steken. Ze is van 26/8 (7 maand geweest). Waarom zou het nog niet gaan? (Mss is het beleid in België anders? Ik ben nl. uit België.). Mijn andere dochter was 1j en 2 maand en heeft er nu nog steeds (al voor de derde keer; maar bleef heel erg nodig...). Mij vertelden ze dat ze het gewoonlijk vanaf 8 maanden doen maar dat ze ook al patientjes gezien had vanaf 4 maand.
één jaar geleden
Reactie op Daisy04
Pff even klagen hoor. Soms voelt het alsof ik een puber in huis heb ipv een ...
Ik vind het onvoorstelbaar dat zulke mannen nog steeds bestaan😂 diep triest eigenlijk. Je kan als man zijnde toch wel voor je eigen kind zorgen. Ik zou dit soort dingen echt niet kunnen handelen 😂 Doei ook jouw kind.
En de was zou ik er zeker in laten zitten totdat ie t zelf heeft opgehangen.
één jaar geleden
Reactie op Daisy04
Wauw heftig. Nachten zijn ook wel altijd voor mij, geen zin discussie hierover (kan veel minder verdragen op dit vlak dan ik) maar overdag/s avonds/weekends kan ik gelukkig niet klagen van m'n partner. Mss eens over in gesprek gaan?
één jaar geleden
Reactie op Daisy04
Say what? Ontaardt dit dat niet in enorme knallende ruzie? Ik zou echt geëxploiteerd zijn...