416 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Whatififly

Say what? Ontaardt dit dat niet in enorme knallende ruzie? Ik zou echt geëx ...
Geëxplodeerd sorry

één jaar geleden

Reactie op FlotyB

Hier hetzelfde verhaal. Sinds november. Momenteel lokale antibiotica druppe ...
Ja in nl zijn ze zo gezegd terughoudend met narcose… en oorontsteking zou geen kwaad kunnen (ik ondervind in levende lijve de gevolgen want m’n gehoor is minder en ik ben nog maar 35). Ook antibiotica heb ik vanaf nov maar 1 keer gehad toen ik er op stond eind feb… er zouden bewijzen zijn dat het op latere leeftijd leidt tot complicaties als hart infarcten… nou dan zou ik m’n hoeveelste infarct gehad moeten hebben bij wijze van mol want had jaarlijks meerdere kuurtjes vanwege oren… Oké ik snap het wel hoor van de narcose en kuur maar had twee weken een totaal ander kind en daarna begon t weer… maandag weet naar de huisarts beide oren lopen en het gekrijs is niet meer om aan te horen alleen als ik hem ronddraag maat ik mag op kort termijn zo naar de fysio voor m’n rug

één jaar geleden

Reactie op Whatififly

Say what? Ontaardt dit dat niet in enorme knallende ruzie? Ik zou echt geëx ...
Nee dit word geen knallende ruzie. Die hebben wij ook bijna nooit. Ik ben gisteren naar boven gegaan, heb gezegd dat ik verwacht dat de was nog opgehangen word en als ons zoontje vannacht wakker word hij eruit kan. Vanochtend heeft hij zn excuus aangeboden en mocht ik uitslapen. Volgens mij had hij de boodschap begrepen😅

één jaar geleden

Ik vind het moederschap vanaf dat mijn zoon geboren is echt verschrikkelijk. Hij slaapt niet door. Hij gilt de hele dag. Mijn oren doen pijn ervan. Hij is nooit even tevreden. Eten is hel, autorit is hel. Ik begin een negatief gevoel jegens hem te ontwikkelen.

één jaar geleden

Reactie op stefanie z

Ik vind het moederschap vanaf dat mijn zoon geboren is echt verschrikkelijk ...
Allereerst een grote digitale knuffel… herken het deels van het vele huilen en ontevreden zijn. Heeft hij geen oor klachten? Hier heeft zoontje sinds november aan de lopende band oorontstekingen maar zonder koorts (best bijzonder volgens huisarts al had mijn oudste dit ook) Als het zover is dat je negatieve gevoelens ontwikkeld (tuurlijk soms heb ik die ook maar als het aan blijft houden) dan zeker even een huisarts raadplegen. Volkomen logisch dat je je zo voelt in deze situatie hoor dus bedoel het echt niet negatief maar zoek hulp als dit overheerst. Je zoon heeft je nodig ♥️

één jaar geleden

Reactie op stefanie z

Ik wil je idd ook een dikke knuffel geven. Ook ik herken dit deels, ik vind het moederschap echt zwaar. Vanaf het moment dat ik 's morgens wakker word, ben ik al bezig met hoe de dag weer zal lopen en kijk ik stiekem weer uit naar het moment dat mijn dochter weer naar bed gaat 🙈 ik hou ontzettend veel van haar, ik kan ook echt van haar genieten, maar alle verantwoordelijkheden die er bij komen kijken, vind ik echt zwaar. Denk goed aan jezelf ❤

één jaar geleden

Reactie op Ess_87

Allereerst een grote digitale knuffel… herken het deels van het vele huilen ...
Heel herkenbaar mijn zoon heeft nu buisjes. Nu 7 ooronstekingen gehad en is nu bijna 8 maanden nooit koorts

één jaar geleden

Reactie op Mamvantwee

Heel herkenbaar mijn zoon heeft nu buisjes. Nu 7 ooronstekingen gehad en is ...
Hier afwijzing van kno en kinderarts voor 1 jaar gaan ze niets doen echt klote.. kind vanaf nov (leeeftijd van 3 maanden) continue oorontsteking wisselt steeds af maar nooit is het oor goed als de huisarts kijkt (ben er maandelijks) .. krijg nog geen eens een afspraak en net gebeld door huisarts dat ze niets meer kan betekenen voor me maar wel sneller een kuur wil uitschrijven vanaf nu en hoopt dat de virussen weg blijven

één jaar geleden

Even klagen over mijn vent! Schat van een man maar…. Hij wilt gewoon niet begrijpen dat het als moeder heel overweldigend is. De slapeloze nachten, de bergen was, boodschappen, koken, huishouden, werken én zorgen voor je kindje.. Hij gaat iedere dag vrolijk de deur uit en komt weer vrolijk thuis en ik doe al het andere. Ik moet ook altijd vragen of hij iets wilt doen, bijv de vaatwasser leeghalen of de prullenbak legen. En als hij vaatwasser vult doet hij het ook nog es verkeerd. Hij is wat dat betreft echt blind. Én ik haat dingen vragen. Hij zal niet spontaan een bloemetje meenemen of iets maar iets van waardering of respect is op zijn tijd wel echt iets wat ik nodig heb én VERDIEN! Ulgh mannen!!

één jaar geleden

Schoonmoeder: aaahww wat zielig moet jij water drinken?? Mama moet er een beetje ranja doorheen doen hea, veeel lekkerder. Ik uitleggen waarom ik nog geen suiker aan m’n baby van 8 maanden wil geven.. en vervolgens gewoon nog een keer zeggen 🫠

één jaar geleden

Reactie op Jettywit

Even klagen over mijn vent! Schat van een man maar…. Hij wilt gewoon niet b ...
He jij beschrijft precies mijn man!

één jaar geleden

Reactie op snoeltje91

Schoonmoeder: aaahww wat zielig moet jij water drinken?? Mama moet er een b ...
Herkenbaar 🤣 hier telkens over het broodbeleg..

één jaar geleden

Reactie op snoeltje91

Schoonmoeder: aaahww wat zielig moet jij water drinken?? Mama moet er een b ...
Schrik hier echt van dat (schoon)moeders niet de wensen van ouders respecteren

één jaar geleden

Reactie op Jettywit

Schrik hier echt van dat (schoon)moeders niet de wensen van ouders respecte ...
Poeh daar kan ik ook een waslijst over maken. Zó vervelend, helemaal als ze standaard oppas zijn. Remind me dat ik later niet zo’n oma word 😅

één jaar geleden

Oke vandaag was niet.mijn dag. Dochterlief stootte weer dr hoofd tegen een stoelpoot en had gelijk een bult op dr kop. Sliep vandaag ook geen seconde langer dan 30 minuten. Wou niet op de grond spelen maar ook noet gedragen worden. Toen ik dr naar bed had gebracht en dr tas voor de opvang voor morgen geen inpakken kwam ik erachter dat ik dr laatste fles vergeten was😭 gelukkig was ze nog wakker dus hup uit bed en die fles alsnog gegeven. Ze was flink warm dus toch ook maar een andere slaapzak aan gedaan. Gelukkig slaapt ze nu. Oh en de wasmachine is vandaag ook kapot gegaan. Heel fijn met een gezin van 5..🥺 lekker tijd naar bed vanavond, morgen weer een nieuwe dag.

één jaar geleden

Waarom worden baby's zo snel gefrustreerd (mijn dochter in ieder geval) 😖 sinds afgelopen week kan ze ineens kruipen en sinds gisteren trekt ze zich op en wil ze gaan staan. Maar dit lukt nog niet elke keer/gaat soms te langzaam volgens haar en dan komen de tranen alweer... oja en ze was weer vanaf 5.45 uur wakker, dus dit wordt weer een lange dag 😴

één jaar geleden

Reactie op stefanie z

Hoe gaat het nu met jou en je zoontje?

één jaar geleden

Die tandjes … Om gék van te worden. Twee voortanden boven die doorkomen en niets is goed. Overal op kauwen, kwijlen, aan de oren trekken, rode wangen, niet willen eten, Dentinox werkt maar kort. Arm kind, ik hoop dat ze snel helemaal doorkomen en dat mijn dochter zich weer goed voelt en vrolijk is.

één jaar geleden

Reactie op hoian

Die tandjes … Om gék van te worden. Twee voortanden boven die doorkomen en ...
Chamodent gel en vooral de druppels van VSM werken erg goed hier tegen de pijn van doorkomende tandjes.

één jaar geleden

Reactie op JufM

Chamodent gel en vooral de druppels van VSM werken erg goed hier tegen de p ...
Dank voor je berichtje. De VSM gel deed hier helemaal niets helaas, maar de druppels kan ik nog proberen, die ga ik morgen gelijk halen ☺️