416 Reacties
één jaar geleden
Reactie op EstherB17
Als je een ritme hebt wat werkt en dan van de een op de andere dag ineens h ...
Zo herkenbaar!!!!
één jaar geleden
Meer mensen die de tijd van het laatste slaapje tot aan bedtijd ook loodzwaar vinden 😅 op een gegeven moment zijn we er allemaal klaar mee 😂
één jaar geleden
Reactie op Mirjam1006
Meer mensen die de tijd van het laatste slaapje tot aan bedtijd ook loodzwa ...
Ben momenteel aan het schuilen op de wc 🤣
één jaar geleden
Reactie op JChristine
Ben momenteel aan het schuilen op de wc 🤣
Haha ik tel altijd de uren af tot mijn man thuis is, dan is het zijn beurt 😂
één jaar geleden
Alsog opvang regelen niet al genoeg stress opleverde krijgen we opeens een berichtje van de gastouder dat ze 3 dagen later de opvang tot eind augustus dicht.moet doen. En daar sta je dan. Gastouderbureau zou vervangende opvang regelen maar heeft niks😡 dochter toch maar weer gelijk bij kinderdagverblijf ingeschreven 😭
één jaar geleden
Vanmorgen was ik razend enthousiast toen mijn dochter van 9 maanden haar eerste paar stapjes aan de salontafel zette. Ik trots aan mijn schoonzus laten zien, ze was totaal niet onder de indruk. “Oh ja, dat deed ze gisteren ook al. Vergeten te vertellen”.
Zo pijnlijk als je eerste keertjes mist en het voelt als zo’n grote 🥺🥺🥺
één jaar geleden
Even klagen hoor. Dat mijn baby stipt om 14.30 uur wakker wordt, maakt niet uit hoe laat ze in bed ligt. 12.30 uur in bed, 14.30 uur wakker. 13.00 uur in bed, 14.30 uur wakker. 13.30 uur in bed, 14.30 uur wakker... duurt altijd zo lang tot haar bedtijd...
één jaar geleden
Reactie op EstherB17
Als je een ritme hebt wat werkt en dan van de een op de andere dag ineens h ...
We ook! Net 3 dagen super goed ritme gehad , 2 dutjes van totaal 3 uurtjes en in de nacht 12 uurtjes en niet moeilijk doen bij naar bed brengen… en poefff weg is die ritme nu
één jaar geleden
Dochter vanmiddag om 15.00 wakker na maar een uurtje slaap, vervolgens om 18.45 in bed en nu nog steeds (21:05) huilend wakker. Tandje is net door en geen koorts. Wat een DRAMA.
één jaar geleden
Om half acht de slaapkamer binnen lopen. Man wakker maken, omdat de croissantjes en koffie klaar staan. Maar die wilt nog even slapen want hij is uit geweest?! Ik ben al vanaf vijf uur wakker met een baby die zo ook weer naar bed gaat. In de zelfde slaapkamer want ja verbouwen.. kom gewoon je bed uit stinkerd
één jaar geleden
Reactie op Dvhil
Wat een gedoe is nagels vijlen tegenwoordig. In het.begin 0 problemen
En n ...
Waarom niet knippen? Doe ik al vanaf een paar weken oud en gaat veel sneller dan vijlen. Ik gebruik zelf een nagelknipper.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het nu met mijn tweede kindje veel makkelijker gaat. Bij de eerste had ik nog geen goede techniek en was ik bang om in de vingers te knippen.