416 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Thari
Waarom niet knippen? Doe ik al vanaf een paar weken oud en gaat veel snelle ...
Omdat ze letterlijk geen seconde stil zit. Ze had laatst een teek en we hebben met twee volwassenen haar echt in de houdgreep moeten houden om die eruit te kunnen halen.
Het risico met knippen vind ik dus te groot.
één jaar geleden
Man is in Ierland voor een bruiloft. Ik met kinderen (2) en honden (2) alleen thuis. Gister honden bij de oppas gebracht om met kinderen met de trein naar mijn ouders te reizen (6 uur reizen). Oudste zoon begint in de trein te projectiel overgeven over de stoelen en andere passagiers heen en vannacht bij opa en oma op zolder over de matrassen mijzelf en de baby heen.
Vanmorgen wordt ik wakker met een WhatsApp van de honden oppas dat een hond verschrikkelijke diaree heeft en moet overgeven en dat ik een oplossing moet vinden omdat d'r hond niet meer bij de oppas kam blijven...
Ik weet dat het niemand zijn schuld is en gewoon dikke pech, maar ik heb echt zin om even een potje te schreeuwen.
Oh en ik wou dat ik mijn man was die gezellig op een bruiloft zit...
%@÷¥¡,#*!
één jaar geleden
Niks met mijn baby te maken
Maar ik ben van de week naar de kapper geweest en mijn haar is veel te kort geknipt 😭 ik had met m'n stomme kop gezegd dat ze de dooie puntjes naar eigen inschatting mocht knippen, dit is zo'n 8 cm geworden. Ik had 2 cm in gedachte😭 jarenlang heeft het geduurd om mijn haar lang te laten groeien, nu ben ik weer terug bij af. Ik kan wel janken..
Ohja de reactie van mijn man: je ziet er wel ouder oud met dit kapsel😵💫
één jaar geleden
Wat een drama op het moment, even klagen hier 🙃 Dochter is verkouden, ze wil al weken niet verschoond worden, komt ineens weer voor een avond-/nachtfles en is op een andere manier niet stil te krijgen, ze overtrekt zich continu en lijkt wel een kromme banaan met veel gekrijs, zit onder het eczeem. Verder is ze ook lief en vrolijk aan het spelen, maar aaaaargh ik word gek van het gejengel en gedoe eromheen! Ik heb nu vakantie, maar ik ben straks vermoeiender dan voor ik vakantie kreeg 🤨
één jaar geleden
Als iemand vraagt hoe ik me voel , dan kan ik wel in huilen uitbarsten. ( kennen jullie vast wel )
Maak me continu zorgen om m’n zoontje van 11 maanden.
Hij is dit jaar best veel ziek geweest , maar afgelopen maand helemaal!
Van oorontsteking naar hand voet mond ziekte, spoedeisende hulp beland met kortademigheid.. bleek bovenweg lucht infectie te zijn. Nu zijn we een week verder , en alles gaat goed. Maar hij is erg witjes , vandaag ging hij het ook weer proberen op de opvang. Zij vinden ook dat hij vaak ziek is vertelde ze me , en ergens werd ik op de terug weg in de auto helemaal emotioneel. Ik had even het gevoel van doe ik iets niet goed als moeder omdat hij zo vaak ziek is .
Ik let goed op z’n eten , drinken , hygiëne , speel met hem. Zijn er meerdere moeders die in dit schuitje zitten. Ik ben zo op , slaap slecht , ben afgevallen van de stress ..
Mijn partner doet het echt super goed als Papa , maar ik denk dat hij niet helemaal begrijpt waarom ik me zo rot voelt.
Zo dit was mijn klaagje 🫣
één jaar geleden
Pffff mezelf afvragen hoe ik deze dag doorkom. Vannacht maar 4 uur geslapen, omdat ons draakje van 22.00 uur tot 1.00 uur wakker was en om 6.00 uur weer wakker werd... sindsdien is niks goed, alleen maar jammeren en jengelen. Boventandjes komen door, dus denk dat dat de boosdoeners zijn 😵 om 18.00 uur is mijn man weer thuis, ff doorbikkelen 😂
MOD
één jaar geleden
Reactie op _xkb
Wat een grafweer!!! 🌧🌧🌧🌧🌧🌧 leuk hoor zomer in Nederland 😒
Wij vertrekken morgen naar Zuid-Frankrijk... je raad het nooit: de dagen dat we er zijn het zelfde weer als in Nederland 🥲
één jaar geleden
Reactie op Sopermama-Lisa
Wij vertrekken morgen naar Zuid-Frankrijk... je raad het nooit: de dagen da ...
Wij zitten in Duitsland.
Maar alleen al door al het gedoe gedram en gezeur. Plus die gebroken teen die hij 2 dagen voor vakantie op liep.
IK WIL NAAR HUIS!
O man dat gezeik van die man hier berg me op aub.
één jaar geleden
Reactie op Sopermama-Lisa
Wij vertrekken morgen naar Zuid-Frankrijk... je raad het nooit: de dagen da ...
O joh zelfde schuitje het is hier geen haar beter. Morgen is het ergst maar gaan we bijkomen van vandaag en zwemmen met de kinderen. Voor het eerst met zoon.
En voor de rest we hebben matchende poncho's. Anwb stel op en top zo 🤣🤣🤣🤣
MOD
één jaar geleden
Reactie op Ovenkoekje
Wij zitten in Duitsland.
Maar alleen al door al het gedoe gedram en gezeu ...
Sterkte
MOD
één jaar geleden
Reactie op Ovenkoekje
O joh zelfde schuitje het is hier geen haar beter. Morgen is het ergst maar ...
We hebben een extra tas met spelletjes en kaarten voor het geval dat.
Al zegt mijn man dat hij gewoon gaat zwemmen in de regen, wandelen en eropuit🤭