416 Reacties
één jaar geleden
Sinds deze week wil onze kleine draak 's avonds niet slapen. Alleen maar spelen in bed, brabbelen, staan... Zijn mijn man en ik eindelijk een avondje samen thuis, zitten we met een wakkere baby 😅
één jaar geleden
Reactie op hoian
Oh ja, en sinds een paar dag gaat ze staan in bed en weet ze niet meer hoe ...
Ah nee wat sneu allemaal! Dat niet weten hoe ze moet gaan zitten duurde hier gelukkig maar een weekje. Hopelijk een rustig weekend voor jullie!
één jaar geleden
De eerste nacht van onze vakantie op een andere locatie en nu alleen maar overstuur huilen in bed. Ik wil nu alweer naar huis waar ze in bed wel rustig zelf gaat slapen... 🫣🥺
één jaar geleden
Ik wil heel even klagen over het feit dat onze dochter een vroege vogel is.. slaapt wel de hele nacht door, maar elke dag rond 6.00 uur gewekt worden, is op een gegeven moment echt zwaar. Zeker in combinatie met een baan in de zorg, waar je ook avonddiensten hebt en dan dus laat in je bed ligt..
één jaar geleden
Reactie op Dvhil
Pff niet echt klagen maar wel stukje frustratie. Morgen is kleine jarig wor ...
Heel herkenbaar, ik heb die hoop allang opgegeven. Ben daardoor zelf ook veel gemakkelijker geworden met dit soort dingen. Balen is het😔
In ieder geval wel een hele fijne dag morgen🤗
één jaar geleden
Pfff even klagen hoor. Hier is heel duidelijk sprong 8 begonnen en komen er tandjes door. Mega stemmingswisselingen, veel gemopper + hangen aan mijn been en 's nachts om de haverklap wakker sinds twee nachten. En daarbij een 3 jarige dame die momenteel heel erg de grenzen opzoekt en ineens 's avonds tig keer haar bed uit komt omdat ze niet kan/wil slapen. Duimen dat vannacht weer even een rustige nacht gaat zijn.
één jaar geleden
Ik heb honger en mag niet eten. Medicatie net ingenomen fucking slechte timing was dat van mij 😶🌫️
één jaar geleden
Mijn zoontje was eerst ziek van zn tandjes, toen van zn vaccinatie en toen weer van zn tandjes. Als gevolg dat ik hem super veel heb getild te afgelopen tijd en nu zit ik met een overbelaste bovenarm wat echt super veel zeer doet. Op internet staat dat ik t beste naar de fysio kan gaan, maar dat ben ik net aan t afronden rondom heupklachten die zijn ontstaan bij mn zwangerschap 😤
Ik heb gewoon geen zin in nog meer fysio 😤😤
één jaar geleden
Een schoonmoeder die maar blijft benadrukken dat je wel kunt zien dat ze goed eet. Als iemand zegt jeetje wat eet ze goed dan zegt zij: ja dat is er ook wel aan af te zien. Ze laat geen kans onbenut om dit weer aan te geven. Onze dochter groeit goed en is keurig in verhouding volgens het consultatiebureau.
één jaar geleden
Reactie op Christine22
Een schoonmoeder die maar blijft benadrukken dat je wel kunt zien dat ze go ...
Hier precies andersom. Het is maar goed dat mijn schoonmoeder er is om haar alles wat los en vast zit te eten te geven, anders zou ze uitgemergeld zijn!
één jaar geleden
Reactie op JChristine
Hier precies andersom. Het is maar goed dat mijn schoonmoeder er is om haar ...
Haha 🤭 waar zouden we zijn zonder hun hulp