416 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter is zo'n driftkikker op het moment. Is ineens een stuntpiloot geworden, gooit met alles en zoekt heerlijk de grenzen op. Driftig worden ald haar iets niet lukt of als ik haar weghaal bij iets wat ze niet mag hebben. Huilen staat me nader dan het lachen

één jaar geleden

Ik heb dankzij mijn dubbele dosis antibiotica weer extreme gedachten. Is ook bijwerking van 1 van de 2 soorten die ik nog tot en met woensdag slik. En zeker gezien ik psychische sinds de geboorte van mijn zoon niet helemaal gezond ben, wordt de bijwerking versterkt. Blij als ik die troep niet meer hoef te slikken ben zo ongelofelijk down ☹️

één jaar geleden

Heerlijk zo'n kind dat niet wil gaan slapen, mijn man is al 2 dagen de hort op (zijn goed recht hoor!) en vanavond gaan we met vrienden uit eten. Mijn zusje komt oppassen, maar ik kan nu al voorspellen dat mijn dochter niet gaat slapen voordat wij weggaan. En mijn zusje heeft geen ervaring met kleine kinderen, dus ben bang dat ik beter thuis kan blijven... Net ook uitgevallen tegen mn dochter omdat ik dat gekrijs niet meer aan kon horen en ik nu ook huilend op de bank zit

één jaar geleden

Reactie op Mirjam1006

Heerlijk zo'n kind dat niet wil gaan slapen, mijn man is al 2 dagen de hort ...
En ook poging #2 is niet gelukt. Ze wil niks, kan haar niet in slaap wiegen, ze gooit de speen en haar knuffel uit bed, wurmt me uit haar armen als ik haar vast heb. Haar straks nog laten slapen heeft ook geen zin, dus dan maar vroeg naar bed? 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Mirjam1006

En ook poging #2 is niet gelukt. Ze wil niks, kan haar niet in slaap wiegen ...
Dit had ik afgelopen woensdag... om 16u toch in bed gelegd. Hij sliep tot 17u. Daarna gewoon om 18.30 weer naar bed en dat ging goed👍🏻

één jaar geleden

Reactie op JufM

Dit had ik afgelopen woensdag... om 16u toch in bed gelegd. Hij sliep tot 1 ...
Heb haar nu even in haar loopwagentje gezet, even alle energie er uit en dan probeer ik het straks nog 1 keer... Dat gekrijs in bed is zo naar, ik kan zo slecht tegen dat gekrijs, ik heb dat maandenlang elke dag uren gehoord, echt een soort trauma. Zo lastig om dan rustig te blijven.. maarja ze doet het niet expres en ze is beneden wel vrolijk gelukkig. Ik iets minder haha

één jaar geleden

Pfff ik ben zooo klaar met mn man...ik voel me meer een alleenstaande moeder..... soms denk ik dat dat wel beter zou zijn maar goed mijn ernstige slaaptekort helpt ook niet echt qua humeur. En nee heb geen tips nodig als ga praten enzovoort ben er gewoon ff helemaal klaar mee en moest t kwijt.

één jaar geleden

Superblij dat onze dochter 9 vd 10 keer binnen een kwartier in slaap valt 's avonds, maar op de dagen dat ze naar de opvang is geweest kan het zo 1,5 uur duren... alleen maar brabbelen in bed, echt de dag verwerken heb ik het idee, maar ik vind het feit dat ze niet gaat slapen zo vervelend, het triggert iets in mij waardoor ik zo gefrustreerd raak en mezelf niet kan ontspannen.

één jaar geleden

Ons zoontje krijgt z’n eerste 2 hoektanden 😭 Ik dacht dat de kiezen erg waren, maar dit is wel echt next level 😵‍💫

één jaar geleden

Ik heb een aambei 😩😩😩 ooit 1x eerder gehad door/na de bevalling. Waar komt ie vandaan en wanneer gaat ie weg

één jaar geleden

Pfff ziek zijn is zo ..... en zo zieligvoor ze. maar als ze dan ook nog eens amper slapen. Nou veeg mij maar op.

één jaar geleden

Heel leuk dat mijn dochter een beetje kan lopen, maar gun mij overdag ook heeeeeel even wat tijd voor mezelf, want nu is slapen het laatste waar mijn dochter aan denkt 🥲

één jaar geleden

Een middagdutje van 20 min. , dus de hele dag met een uur slaap. En ook nog zien vol te houden tot bedtijd. Pittige dag zo.

één jaar geleden

Reactie op Eerstebaby22

Een middagdutje van 20 min. , dus de hele dag met een uur slaap. En ook nog ...
Wij gaan het doen op 30 min slaap de hele dag 🥲

één jaar geleden

Pffff hoe lang duurt het tot een kies door is??? Het is hier al anderhalve week drama en constant op dr vingers bijten

één jaar geleden

Reactie op Mirjam1006

Wij gaan het doen op 30 min slaap de hele dag 🥲
Pfff. Is het goed gegaan de rest vab de dag/nacht en vandaag?

één jaar geleden

Reactie op Eerstebaby22

Pfff. Is het goed gegaan de rest vab de dag/nacht en vandaag?
Ze is gisteren om 18.15 uur in slaap gevallen en werd vanmorgen om 6.00 uur pas weer wakker. Vandaag op de opvang geweest, maar wat ik hoorde was het goed gegaan 😊 En bij jullie?

één jaar geleden

Reactie op Mirjam1006

Ze is gisteren om 18.15 uur in slaap gevallen en werd vanmorgen om 6.00 uur ...
O fijn! Bij ons was de nacht onrustig, maar ging het gister overdag wel goed en vandaag ook.

één jaar geleden

M'n buren zijn al 2 weken aan het klussen. Ik laat m'n zoon al 2 weken slapen bij m'n ouders overdag. No problem. Maar als je zegt dat er nu geen herrie meer komt en we zitten nu voor de 2e dag op rij toch weer in de t*ring-herrie waardoor m'n zoon niet kan slapen.. dan word ik daar flink pissig over.

één jaar geleden

O no... de drama van dutjes weigeren is begonnen sinds een week