416 Reacties
één jaar geleden
Nog meer mensen die last hebben van de 12 maanden slaapregressie? Normaal gesproken vielen de slaapregressies hier wel mee, maar dit is een pittige hier... al dagen op rij is ze midden in de nacht klaarwakker, in haar bed is het huilen, maar in onze armen of in ons bed is het dikke pret..
één jaar geleden
Reactie op Mirjam1006
Nog meer mensen die last hebben van de 12 maanden slaapregressie? Normaal g ...
🙋🏼♀️ Hou op hou op, het is verschrikkelijk. Het lijkt wel of er ‘s nachts iets met haar bed aan de hand is. Huilen, overstrekken … Maar inderdaad bij ons in de armen of in bed is het prima en slaapt mevrouw gewoon. Ik geef er maar even aan toe, nachtrust is even belangrijker op het moment dan de strijd aangaan om haar in haar eigen bed te krijgen. Ik hou me maar voor dat het een fase is 😅
één jaar geleden
Reactie op hoian
🙋🏼♀️ Hou op hou op, het is verschrikkelijk. Het lijkt wel of er ‘s nacht ...
Ja echt een pittige fase vind ik het. Nog nooit zo veel last gehad van een slaapregressie als nu. Komt ook omdat ze druk bezig is met lopen en klimmen heb ik het idee. Maar die onvoorspelbaarheid is op het moment echt pittig, ene dag gaan de dutjes prima en zoals vandaag is het echt weer prut en is ons hele ritme weer weg...
In ons bed was het vannacht alleen maar staan en op ons springen dus dat had ook geen zin 😅 Uiteindelijk heeft mijn man haar in slaap kunnen wiegen en in haar bed kunnen leggen maar die gebroken nachten zijn echt zwaar haha!
één jaar geleden
Reactie op Mirjam1006
Ja echt een pittige fase vind ik het. Nog nooit zo veel last gehad van een ...
Ja precies, ze willen op dit moment alles ontdekken en meemaken naar mijn idee. Hopelijk wordt het snel weer wat rustiger en wordt en ‘s nachts weer geslapen. Hoe is afgelopen dag/nacht bij jullie gegaan?
één jaar geleden
Reactie op hoian
Ja precies, ze willen op dit moment alles ontdekken en meemaken naar mijn i ...
Gisterenochtend heeft ze toch nog geslapen en gisterenmiddag ook bijna een dut van 2 uur. Om 19.30 uur in slaap gevallen en om 6.00 uur werd ze weer wakker. Dus afgelopen nacht geen gebroken nacht! Hoe is/was het bij jullie?
één jaar geleden
Sinds een paar weken een fiets, super enthousiast over. Nu krijg ik daardoor weer zo’n last van mijn knip dat ik me niet meer kan concentreren op mijn werk van de pijn
één jaar geleden
Ik haal dochter op bij de opvang: oh ze heeft de hele dag zooo lekker gespeeld.
Manlief: ze is verschrikkelijk trekt alle lades open en doet dat met een big smile om je uit te dagen ....maar ze huilt eigenlijk niet.
ME: kan de hele dag letterlijk niks voor zichzelf doen omdat dochterlief allles met mamma mee wilt doen. En als mama het dan aandurft om haar eeeeven een keer neer te zetten of nee durft te zeggen dan is het krijsen inclusief dramatisch op de grond gaan liggen .... pfff
Mama is moe en gaat vanavond lekker vroeg naar bed
één jaar geleden
Reactie op Dvhil
Ik haal dochter op bij de opvang: oh ze heeft de hele dag zooo lekker gespe ...
Precies dit!!!!!!
één jaar geleden
Reactie op Dvhil
Ik haal dochter op bij de opvang: oh ze heeft de hele dag zooo lekker gespe ...
En dan ook nog te horen krijgen: oh, ze is wel onrustig bij jou he? Hoe komt dat, zit jíj wel lekker in je vel?
Pffff
één jaar geleden
Reactie op hoian
Hebben wij dezelfde dochter? 😅 Lekker op tijd naar bed gegaan uiteindelijk ...
Haha zeker en vandaag weer! Vanochtend om 5 uur al wakker en in de ochtend anderhalf uur geslapen. Vanaf 10 uur al wakker en middag dutje geweigerd 🥲 18 uur lag ze er in en mamma om 21 uur😊
één jaar geleden
Reactie op Dvhil
Dag 3 middag dutje weigeren. Dit worden een paar pittige uurtjes😭
Succes 😘
één jaar geleden
Zo net teruggekomen van een week vakantie met het gezin (kleine is nu 14 maanden) en schoonouders. Aan ene kant blij met de extra opa’s dat je met z’n tweetjes soms zelf wat kan doen. Maarrrr pfffff wat is het mega zwaar de rest van de tijd want het leek als of je met 3x babies oppas bent…