416 Reacties
één jaar geleden
Reactie op hoian
Wat fijn dat het bij jullie gestructureerder gaat! Het lijkt me eerlijk gez ...
Het is wel lastig soms, en een deel verantwoordelijkheid van de ouders. Maar we doen hier echt ons best voor. Jas en schoenen bij je eigen haakje, muts, handschoenen etc in de mouwen van de jas (in de tas vergeten we ze soms) en zo ruimen wij het ook weer op.
Toevallig gisteren gehad dat we met buitenspelen schoenen hadden verwisseld maar eind van de dag hadden alle ouders de juiste schoenen weer mee🙈
één jaar geleden
Ik weet dat ik hier eigenlijk niet over mag klagen, omdat onze dochter bijna elke nacht doorslaapt, maar ik zou het wel fijn vinden om een keertje later dan 6 uur wakker te worden 😅 al is 6 uur wel beter dan 5 uur, maar alsnog haha...
één jaar geleden
Reactie op Mirjam1006
Ik weet dat ik hier eigenlijk niet over mag klagen, omdat onze dochter bijn ...
Hier vind ik de nachten dat ie niet doorslaapt beter te hebben 😅. Liever 1 keer om 3 uur er ff uit om hem wat te drinken te geven en dat ie dan tot minstens 7 uur slaapt, dan dat ie niet wakker wordt in de nacht maar in de ochtend voor 6 uur al beslist dat de dag begint 😴
één jaar geleden
Hier een schoonzus die me appt na een ochtendje gespendeerd te hebben met ons en de kleine van 1.5: “wat was jij continue alert bij de kleine! En wat was dat vermoeiend en uitputtend.”
Mij schoonzus kennende, is dit lief bedoeld. Maar toch wekt die wel wat irritaties omdat er verder geen verdiepende vraag of interesse is om de waarom, en snel conclusies trekt obv een ding haar gevoel op iets wanneer ze iets ziet. en is deze opmerking totaal puur gericht op het kwijt raken van haar mening en gevoel… heb ik eigenlijk niet zo veel aan…
Daarnaast is vind ik ook een onbeschofte opmerking van haar wetend dat er enorm veel speelt bij ons thuis (ziekte, stress, etc)
10 maanden geleden
Reactie op hoian
De ‘nee’-, gooi en smijt- en niet slapenfase is hier vol aan de gang. Ben e ...
Oh hou op. Het slapen gaat nog wel redelijk hier, maar hier ook een mega gefrustreerd meisje die om de haverklap enorme driftbuien heeft, met alles gooit en om alles huilt...
7 maanden geleden
Reactie op LVM2019
Ohhh wat heb ik toch een hekel aan deze fase. 🙈 Kan m'n zoontje wel achter ...
Hier precies hetzelfde, tot wanneer duurt deze fase!! Help!!
6 maanden geleden
Waarom is er altijd wel iets als we op vakantie gaan? Maandenlang geen tandjesgedoe, komt nu een van de grootste kiezen door, net op het moment dat we op vakantie gaan met de auto. Kwijlen, vingers in de mond en niet te genieten. Hopelijk voelt ze zich snel beter! Op vakantie lekker veel koud water en waterijsjes eten