6 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb vrijdag een keizersnede gehad en die middag nog dostinex tabletten geslikt. Met hoge uitzondering heeft de gynaecoloog dat voorgeschreven. Wat ik begreep is dat je het zo snel mogelijk na je bevalling in moet nemen omdat het stuwing voorkomt. En bij al bestaande stuwing doet het niets meer. Maar vraag dat aan je huisarts. Ik heb geen bijwerkingen gehad. De gynaecoloog schrijft het normaal dus niet meer voor vanwege de hoge dosering hormonen en omdat je extreem vruchtbaar bent daarna. Dus let daar in ieder geval op.
3 jaar geleden
Ik heb vrijdag een keizersnede gehad en die middag nog dostinex tabletten g ...
Bedankt voor je reactie! Dat laatste komt er voorlopig toch nog even niet van 馃槄 dus dat moet goed komen.
Mijn zus heeft de tabletten juist gehad na een week of 2 bij het stoppen met bv en de vk zei dat de productie binnen 2 dagen zou stoppen.
De ergste bijwerking waar ik bang voor ben is een postnatale depressie, of zou dat alleen zijn met langdurig gebruik van de tabletten?
3 jaar geleden
Reactie op Jaja
Bedankt voor je reactie! Dat laatste komt er voorlopig toch nog even niet v ...
Ik heb die bijwerking niet gehoord van de gynaecoloog. Alleen hoofdpijn werd expliciet vermeld bij mij.
3 jaar geleden
Reactie op Jaja
Bedankt voor je reactie! Dat laatste komt er voorlopig toch nog even niet v ...
Nog een aanvulling: mijn reactie op die vruchtbaarheid was ook van nou...... even geen polonaise aan m'n lijf haha. Net een keizersnede gehad