11 Reacties

3 maanden geleden

Mn dochter heeft hetzelfde, maar dan wat minder erg. Had zelf het idee dat haar haren de jeuk veroorzaakten, dus doe haar nu wat omhoog en ze krabt nu niet meer 🙂

3 maanden geleden

Helpt het om haar nagels goed kort te houden?

3 maanden geleden

Reactie op Lieke3004

Helpt het om haar nagels goed kort te houden?
Dit proberen we, maar is ze geen fan van.. wel een goeie om op te letten dankjewel!

3 maanden geleden

Reactie op Marelena

Mn dochter heeft hetzelfde, maar dan wat minder erg. Had zelf het idee dat ...
Aha dat is ook een goeie, het is nu inderdaad precies de lengte dat het in de nek valt. Ik ga het eens omhoog proberen te houden dankjewel!

3 maanden geleden

Ander wasmiddel proberen? Ik zie de foto niet heel duidelijk maar kan het geen allergie zijn?

3 maanden geleden

Reactie op Bldx

Ander wasmiddel proberen? Ik zie de foto niet heel duidelijk maar kan het g ...
We gebruiken eigenlijk nog steeds Neutral omdat ze een gevoelig huidje heeft. Wel bedankt voor de tip!!

3 maanden geleden

Lijkt een beetje op warmte eczeem. Kan zijn door zweten en schuren van randjes of haren.. Goed wassen (gewoon met een washand) en daarna goed droog houden. Ook even opletten dat de kleding katoen en luchtig is (zeker met dit weer!). Liever geen polyester of andere kunststoffen. Als t niet weggaat of erger wordt, toch even naar de huisarts.

3 maanden geleden

Een van onze dochters had een te droge huid. Al zag je dat niet echt, dus ik dacht er niet meteen aan. Vochtinbrengende crème gebruikt om haar huid wat minder droog te maken. En bijvoorbeeld olie in bad in plaats van zeep. Grahams baby eczeem cream gesmeerd, dure zalf maar werkt super. Is vooral een vochtinbrengende crème dus maakt denk ik niet uit van welk merk je het gebruikt. Nagels kort is inderdaad ook altijd fijn. Succes🤗

3 maanden geleden

Reactie op Novdb

Dit proberen we, maar is ze geen fan van.. wel een goeie om op te letten da ...
Ik knip nagels als hij slaapt.. 🥹

2 maanden geleden

Reactie op Marelena

Mn dochter heeft hetzelfde, maar dan wat minder erg. Had zelf het idee dat ...
Hier ook door het haar!